Gå til innhold

Is-klumper i veien!!


Mooncab
 Share

Anbefalte innlegg

40/30

Veldig off-topic, men hvor kjøpte du senkesettet? Er du fornøyd med det? Er det bare fjærer eller er det dempere også? Hvor mye kostet det?

Kjipt med fangern, kunne tenkt meg M5 fangere jeg også.

Edit: Slenger på et par tillegsspørsmål. Så i brukergalleriet ditt at du har Rondel 58 8.5x og 10x, har du valsa? Hvis ikke, subber det mye? Hva er dimmensjonen på dekka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40/30

Veldig off-topic, men hvor kjøpte du senkesettet? Er du fornøyd med det? Er det bare fjærer eller er det dempere også? Hvor mye kostet det?

Kjipt med fangern, kunne tenkt meg M5 fangere jeg også.

Edit: Slenger på et par tillegsspørsmål. Så i brukergalleriet ditt at du har Rondel 58 8.5x og 10x, har du valsa? Hvis ikke, subber det mye? Hva er dimmensjonen på dekka?

Sto på bilen da jeg kjøpte den! Han jeg kjøpte den sa den var senket 40/30 Har ikkje sett etter åssen merke det er!

Har nok ikke valsa, men kanten er brettet fint opp! Så det subber ikke! Kjører med 235/40-18 forran og 265/35-18 bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Hva mener du medat kanten er brettet opp? Hvordan er bilen ellers å kjøre, sporer den mye og er den kjempe stiv, eller er det litt komfort også?

Beklager alle spørsmålene, men det var akkurat det samme jeg hadde tenkt å senke og de samme felgene jeg sikler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er grei å kjøre den! Akkurat passe stiv og akkurat nok komfort!

Sprer litt ja, men det er fordi div kuler, ledd og foringer begynner å bli dårlige!

På innsiden av hjulbuen er det en kant! Ca 1 cm bred! Den er brettet slik at den går javnt med hjulbuen!

Bare å spørre det! Hyggelig å kunne evt hjelpe til:)

Ps. jeg selger muligens felgene mine! Int.????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...