Gå til innhold

Turbo eller Kompressor?


520d
 Share

Anbefalte innlegg

Synes kompressor er det beste valget... Du har krefter allerede fra lave turtall. http://www.esstuning.com/ har gode prise i tillegg er de norske 305 hk/ 350nm er ikke ille det! + eventuelt intercooler (20gamp)...

turbo fra mosselman gir 245hk/ 343nm, http://www.autopower.no/turbo/turbo.HTML

ganske enkelt valg etter min mening!! men pris mot effekt å holldbarhet må bestandig vurderes.

Har lyst å montere kompressor selv, får se til sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo er jo litt mere jobb. kompressor monterer de jo på gs bildeler. går en e36 325i med kompressor fra ess som er montert på gs. skal vist nok gå like godt som en 3.0 m3...... noe jeg tviler på siden den ble tatt på drag (201m) av en litt hissig e30 325. men men kan jo være sjoføren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjell rune: det har nok noe med sjåføren å gjøre også ja. har selv en E46 328 med kompressor og har testet mot både 3.0 ,3.2, E-46 M3 og M roadster. ble ikke kjørt i fra av noen av de.. har selv hatt 3.0 og 3.2, så jeg vet hvordan de går. vil absolutt anbefale kompressor. mye valuta for penga og mye morro! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler kompressor, trekker jevnt fra bunn og svært driftsikkert.

Hvis du ikke allerede har funnet en 325ci og kan vurdere sedan isteden,

kan du jo se på min E46L med kompressor: www.bayer-web.com

Prisen er på gli...

Bayern

Det blir for dyrt kamerat :P jeg skal ha en på 93 eller 92 modell noe rundt der i allefall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også ute etter kompressor / turbo til min E36 325ia..

Trur det heller mot kompressor, og håper å kjøpe noe brukt.. Det som er er at kompressor kit'ene er svært dyre og man kan jo ikke bygge slikt selv.. Turbo kan man jo kjøpe inn komponenter å bygge selv.. Og da blir det fort billigere enn Mosselmann..

Noen som har linker til E36 325 turboer? Prosjekter? Kompressorer? Prosjekter..

Hvem kan gjøre slikt for meg?

Og hva tåler automaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...