Gå til innhold

Motorfester


Mangel
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det er med motorfester på E36 i forhold til 4`ere og 6`ere?

Altså viss jeg tar ut en 318 motor og setter inn en 325 motor, trenger jeg da å fikse nye fester eller sklir den mer eller mindre rett oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet motorfester på min bil i fjor og dette er ikke noe du bare lager. De består av gummi, litt stål og er oljefyllte. Hva slags fester er det du tenker på? De brakettene som er skrudd fast i blokken kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn så tenkte jeg kanskje å bygge om en e36 til en m3 eller viss jeg finner det for godt, sette inn en v8 som står i feks 540. Så derfor lurte jeg på hvordan det var å få festa motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joa, tar ting som det kommer, har endel venner og bekjente som har gjort det her før. Som du sikkert skjønner så har ikke jeg det, men et sted må en jo starte viss en vil bygge om en bil. Og tross alt så gjør jeg dette også for å lære ting jeg ikke kan fra før av. Så derfor spørsmålet om motorfestene fordi jeg lurte kanskje på om det var noe som måtte forandres på med sveising, eller om det er bare å bruke de som er der fra før av. Det er altså ikke bare snakk om den delen som er mellom motoren og chassiet men også chassiet, om det må gjøres noen forandringer der. og hvordan det eventuelt gjøres. Vanskelig å prøve å forklare når jeg faktisk ikke har plukka ut en motor selv før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...