Gå til innhold

Nankang NS2


SIR
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har fått pristilbud på 1395 pr dekk på Sharif's (uten frakt) og jeg har sett nankang på dekkonline førr 1090 i samme dimm. Men nå har prisene stege litt da...

Mail fra Sharrif's:

>Sharifs Dekksenter to me

> More options Mar 18

>Hei.. Pris på 225/40-18 i TOYO T1R: 4stk >5580.- + montering

>

>Mvh (sensur)

>

>Sharif`s Dekksenter A/S

>

>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man får det man betaler for. en kompis av meg kjøpte et sett felg/dekk i fjor når han var i tyskland. var superbillig pakkeløsning i 18" til en Audi. da han var på ferie i Italia, så smuldret dekket opp når han kjørte på motorveien. det var sannsynligvis varmen den ikke tålte.

jeg anbefaler alltid å legge til ett par kroner for å få et annerkjent merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man får det man betaler for. en kompis av meg kjøpte et sett felg/dekk i fjor når han var i tyskland. var superbillig pakkeløsning i 18" til en Audi. da han var på ferie i Italia, så smuldret dekket opp når han kjørte på motorveien. det var sannsynligvis varmen den ikke tålte.

jeg anbefaler alltid å legge til ett par kroner for å få et annerkjent merke.

Der ser man. Jeg mener også at dekk ikke er det rette stedet å bruke sparekniven. Å kjøpe et dekk som ikke er "best i test" "testvinner" eller tilsvarende er bare tull.

"Ikke vær frekk, kjøp gode dekk" ha ha ha :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe et dekk som ikke er "best i test" "testvinner" eller tilsvarende er bare tull.

Hva da når det har vist seg at dekkprodusentene jukser i testene? Continental vant en stor vintertest med et dekk som var spesiallaget og ikke likt det som ble sendt til forhandlere/butikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...