Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Bra prosjekt det der ja.

Hvor mye måtte du gi for det coiloversettet?

Skal sette på M3 drivverk på vanlig E30 og tenker på å sette på justerbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om motoren :shock: Den skal som sagt bygges om til turbomotor.Eller rettere sagt,den er bygd. Problemet er at den ligger i deler enda. Det som er gjort med motoren til nå er : je smidde stempler, h-profil råder,underspyling av stempel,porting av topp,planning av blokk å topp. Kammane er nå sendt til slipping+diverse andre ting. Ellers så venta ej på innsugsboks og grenrør.Her er et bilde av innsugsboksa

DSC00684.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som er for trøtt eller har du kuttet ut hjulbrønnen? satt å stussa litt på det når jeg så på bildet? ellers så ser detta ut som et nydelig bygg.

Har gjort det det ja,måtte komme til å sveise buret.Hjulbrønnen skal sveises inn igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som et bra prosjekt detta:D

Men lurer på, hvor mye må dere gi for en slik m3? til oppussing altså.. hadde vært veldig morsomt med et slikt prosjekt..

Var heldi,fikk den for 80000. Trur han som eide den før var lei av den. Fikk pruta masse.Da var den i slik stand at ej vil kalle den et lett oppussing objekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som et bra prosjekt detta:D

Men lurer på, hvor mye må dere gi for en slik m3? til oppussing altså.. hadde vært veldig morsomt med et slikt prosjekt..

Var heldi,fikk den for 80000. Trur han som eide den før var lei av den. Fikk pruta masse.Da var den i slik stand at ej vil kalle den et lett oppussing objekt :D

Tar jeg feil, eller er den bilen UX registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...