Gå til innhold

Desperat jakt etter ny bil!


Bimmern
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... skjønner deg godt! Har fått tilbod om ei manuel kasse, men har ikkje slått til enda... Men vist eg ikkje skal bytte motor eller noko liknande i nærmaste framtid, er det godt mogleg det kjem ei manuel kasse nedi bilen ;-)

Lykke til med kjøp av ny bil ;-)

Og takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som vet om noen billige biler? Har sett på en 98-mod Opel Astra 1.4i

Noen som vet noe om disse bilene?

Skal være 90hk, burde vel gå helt ok, siden bilen ikke veier all verden.

---------------------------------------

Hei

Nå som vi snakker om andre bilen kan jeg komme med mitt forslag :) Har en 190D som jeg selger, hvis det høres interessant ut kan du ta kontakt. Jeg tenkte mellom 20-30 lapper.

Eu godkjent, kjøres lokalt bare. Nettop byttet clutch.Kan komme med mer info dersom det er noe interesse

bare å skrike dersom du blir interessert :wink:

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en bmw 316 i compact 98 mod.

har gått 235000km, men gått som kjøreskolebil i bærum så motoren er helt strøken.

utstyr:el vinduer, ac, sentral lås, servo, 2 airbager, skinn, el takluke, spredere, 17" sommer med dårlige dekk, venter på nye dempere og fjærer nå, kan få med stort stereo anlegg mot noe tillegg i pris, dakar gul med sotede ruter, ser rimelig fresh ut:)

det slår en opel astra 1,4l rimelig greit vell :lol:

så viss du har noe innteresse så er det bare og ringe på 90173785.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en bmw 316 i compact 98 mod.

har gått 235000km, men gått som kjøreskolebil i bærum så motoren er helt strøken.

utstyr:el vinduer, ac, sentral lås, servo, 2 airbager, skinn, el takluke, spredere, 17" sommer med dårlige dekk, venter på nye dempere og fjærer nå, kan få med stort stereo anlegg mot noe tillegg i pris, dakar gul med sotede ruter, ser rimelig fresh ut:)

det slår en opel astra 1,4l rimelig greit vell :lol:

så viss du har noe innteresse så er det bare og ringe på 90173785.

Tenkte først og fremst på en bil som ikke har gått så langt, men du kan jo slenge over noen bilder, så jeg får sett på den. Og en prisantydning hadde også vært greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...