Gå til innhold

Bmw E30 prosjekt 3xx


Bmwfanatic
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, ja, den med bærehank er fin.. til å bære med seg feks :)

planene er bare å få en motor inn i prosjektbilen, får jo ikke tak i noen annen brukbar motor så.. skal sette inn den i morgen tenker jeg, skrudde den ut av den rød der nå i kveld..

skal bare ribbe den rød fullstendig, og hogge den.. 320'n er igrunn fin den, så vet ikke hva jeg gjør med den :) liker den i allefall, så spørs om jeg beholder den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tatt motoren ut av bilen nå da, og skiftet med delebilen, da den var mye bedre.. Har jo hatt endel problemer, så nå orker jeg ikke se den motoren mer.. hehe!

Men nå ble det bra, har vært ute å kjørt litt, og den fungerer greit 8)

Da kan jeg bruke den mens jakten på større motor fortsetter :)

e3011.jpg

e3012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du flasher du flasher. "Delebiler må'n ha". Det er deg.

Noen av de bilene dine som er facelift modeller?

Kan du gi litt specs på de forskjellige bilene, hva det er enten her eller over PM. Mulig intr.

Å høgge en E30 får meg til å sprette opp i stolen, så her håper jeg det er mye rust ute å går :lol:

Mente du hadde fått tak i en M20B20 jeg ?

Og bare så det er sagt, M30 i E30 er myye småmoddig i ekstraarbeid.

Ville tro en M20B25 med noe attåt hadde vært i blinken for deg, også er det nesten bolt on også ;)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe *ler*

Ja, jeg bruker å kjøpe en bil, og ender opp med 3.. Sånn er det bestandig.. :D

Ja, jeg kjøpte først en delebil, med litt rust, og m20b20.. Det som skjedde var att jeg tok den rusta som var, for det bare overflate, og så justerte jeg ventiler.. Motoren er jo i bra stand i grunn, og bilen generelt er jo pen, så jeg hadde ikke hjerte til å hogge den.. Hadde den på EU kontroll, fikk mangel på ett stabstag lenke, og ei foring i travers bak.. Så bestilte jeg dette fra koed, og det kom i går, så skal plukke ned bakstillinga nå :) Ellers er bilen fin, med check kontroll, og meget pen i lakken i grunn..

Da jeg fikk 320'n, var den dessuten litt skadd, skiftet frontplate og støtfanger.. Frontplate hadde jeg ekstra, og støtfanger tok jeg fra prosjektbilen..

Men da manglet jeg jo støtfanger og fortsatt en motor til den andre..

Det var da jeg kom over den andre 2 dørs 316 bilen.. Den hadde ganske strøken dør `(den jeg har er bulkete) en helt grei motor (midlertidlig da, men får jo brukt bilen) strøken frontfanger, og diverse intriørdeler jeg trengte.. ++ masse andre deler da som samler seg opp :)

Så til deg oddis.. vet ikke hva for slags specs du er ute etter.. hehe.. Vet ikke om 320'n kommer for salg, den bilen liker jeg veldig godt.. da er det vel heller prosjektbilen som henger i en tynn tråd, men ikke enda.. får se.. :) Ingen av dem er facelift..

Den delebilen den er ikke så ille for rust den heller, er mest på deler det går an å skifte ut.. tanken slo meg også her, att faen.. denne kunne man jo satt i stand, men det hadde endt med enda en delebil, og det orker ikke hjertet mitt.. nå har jeg egentlig nok å drive med, så den blir nok hogd..

bare spør om det er noe spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til att denne bilen blir for salg folkens, da jeg skal beholde 320'n.. Fikk den EU godkjent i går skjønner dere..

kommer kanskje en fra forumet og henter den i morgen, om det ikke blir noe, så legger jeg den ut på kjøp/salg..

Eu ok i over 2 år til, og lite rust..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hei..

ja, litt grommere den der.. har en 3.5 i garasjen, men det er ett lager i girkassa der som har gått, blitt litt slarkete den akslingen som stikker ut.. Dette er en m20b28, satte den i pga att jeg vet ikke hvor lenge den andre girkassen hadde holdt.. Den kassen jeg hadde som var bra, hadde desverre ikke uttak til følere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...