Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

M3 3,2 bremsekaraft forsterker og bremsesylinder er nå innkjøpt, samt m3 calipter bake.. Nå mangler bare k-sport bremsene framme! Må få solgt di k-sport bremsene jeg har på 325en før jeg har råd til å kjøpe nye bremser på 3,2 understellet:p noen som vill kjøpe?:)

pm meg!:P har m50b25 motor, chip, dyser, turbokit + masse deler etter ribbinga av bilen til salgs!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikkje kjøpt inn datasprut og slikt enda.. Handlet inn turbokitt, chip og dyser på a-dekk.no da jeg hadde tenkt og ha det på min 325 som skulle brukes på veien, så da var ikkje interessen å ha så veldig mye efekt.. kittet som ble kjøpt inn skulle levere rundt 320-350 hester ble det sakt, men så fant jeg ut at jeg skulle bygge banebil istede så da blir efekten en god del høyere, så da holder ikkje dette kittet. så da er planen å bygge innmat og kjøre vems datasprut.. har ingen erfaring med datasprut fra før så vet ikkje hvordan det blir.. Hva har du tenkt å hente ut av din bil da? har som sakt a-dekk kittet liggende for salg om du er intresert i det? alt er ubrukt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er, bur, ratt, stoler osv kommet:D Stolene passet heldigvis til meg, fryktet di ble litt trange men passet perfekt:) Hadde planer om å bestille meg en god del felger men ser ut som det er lite med penger.. var ikkje så mye overtid forie måned så:/ har tenkt å kjøpe meg en del av samme felgene som står på bilen nå. (se bilder side 1) hadde tenkt å lakere di grønne eller noe, kommer litt an på dekoren på bilen!:) har noen sånne felger og selge er det bare å rope ut.. har lyst på 15,16,17 og 18 tommere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Heisann! Er nå veeeeldig lenge siden jeg har vert her innpå å skrevet.. Er ikkje så veldig mye som har blitt gjort med bilen siste tiden grunnet veldig mye jobbing.. Det jeg har fått gjort siste tiden er vell å sveisa ijen hullet til takluka, fått oppi m3 forstillinga, fått på k-sport bremsene framme. Fått i alle nye foringene, pusset ned å lakket bakstillingen. Og velte buret er nesten ferdig sveiset. Går og venter på forsterkningsplater til bakstillinga nå, så da er alt klart til å putte oppi resten av delene. Har også kjøpt meg nytt datasprut. Har kjøpt eg electromotive tec gt! Dette ble kjøpt pga av at ingen jeg kjenner her i området kan seg met vems sprutet. Dette selges nå om noen er intresert!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bilen jeg hentet girkasse, mellom aksling, diff, bakstilling, forstilling og stikkakslinger fra!;D

v2qsqltyukz4tn9z3njm.jpg

q1szio1c6av4rtovbuiv.jpg

5ny7erx30gfz8i2dehq4.jpg

Deler jeg mangler nå er clutch, bensin pumpe og dyser..

Noen som har tips om clutch som tåler MYE juling fra 550 hk ++? og ikkje koster en års inntekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint prosjekt!

Spesiellt innsug, sjeldent man ser vannkjøling på den måten. Må du ha en egen pumpe/beholder her eller hvordan planlegger du det?

Har ikkje tenkt så mye på den biten der enda.. men noe lurt blir det!;) lurer på om jeg skal legge meg opp en radiator til i front, som jeg sirkulerer vannet gjennom som går på innsuget.. eller så lager jeg meg til sånn at eir condition kjøler ned vannet i en beholder som jeg sirkulerer gjennom innsuget!:P Jobber som kulde montør, så noe lurt blir d vertfall!:P

men prioriterer å få start på bilen å få den kjørbr før jeg begynner å tenke på sånne ting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om clutch som tåler MYE juling fra 550 hk ++? og ikkje koster en års inntekt?

Kjør 4-pucks sinter (http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=268) og Sachs 618 (http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=272).

Settet over kan kjøres på M20 svinghjul (mye lettere en det orginale på M50). Holder 700nm+ og koster rett over 4000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...