Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Flott prosjekt dette.. :) Men lurer på en ting, hvordan gikk det til med m20 svinghjul og starter over på denne? Vet det skal være bolt on, men noen på forrige side snakket om at du måtte dreie av noe ? :) Hva gjorde du? =)

Takk for d!:) Er i argentina for tiden paa jobb, saa har ikkje faatt testet det enda.. haaper det er bolt on, saa jeg slipper aa bruke mye tid paa aa tilpasse.. skal sei ifra naar det har komt paa plass hvordan det gikk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt kor masse penga an bruka når an kjeda sei..

He akkorat bestilt:

*Nuke preformance fuel rail

*Fuel catch tank

*2 044 bensinpumer

*y ledd så jeg får begge pumpene på en slange fram

*Bensintrykks regulator med div slanger og koblinger

*80 mm Gass spjeld

*Bensin filter

*11 meter med stålombunden bensin slange og diverse fittings!

*6 stk 788cc dyser.. kansje en smule små, men fikk dei so billi at ej kunne ikkje laver å kjøpe dei..

alt er handlet fra ppf og kimmit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på dette med boost controller.. Ser mange annbefaler en eletrisk boost controller, er det poeng i å bruke flere tusen kr. på en sånn, kontra en vanlig manuell turbotrykks regulator?

Noen som har noe formeninger om dette?

Det er vel laddetrykks styring du tenker på.. Og det koster ikke flere tusen kroner, Ca 1000,- fra ppf.

Men vilken sprut er det du har da? Og hvilen efekt er det du tenker og havne på?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en skikklig eletrisk boost kontroller koster fort 2-3 tusen ser jeg:S kjoerer electromotive tecGT sprut.. Hàper pà rundt 500 hester i foerste omgang!:P

Her er det en som skal være bra.. Det er jo ganske mange som bruker denne da..

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=809

Men er du redd du skal få får mye sylynder trykk tidlig i registret da??.. Hvilken turbo er det du skal bruke da?.. Få litt teknisk info om turboen du skal bruke da??

Mvh

Frode G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt kor masse penga an bruka når an kjeda sei..

He akkorat bestilt:

*6 stk 788cc dyser.. kansje en smule små, men fikk dei so billi at ej kunne ikkje laver å kjøpe dei..

alt er handlet fra ppf og kimmit.

Skal du kjøre på E85 eller?..

Og hvis du skal det.. Hvorfår hvis du skal ha ca 500hk

Bare lurer jeg, i fårhold til dysene dine?

Får 500 jævler er jo ikke problem med 98/99okt..

Mvh

Frode G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal ikkje kjøre e85.. å 500 hester er bare håpet i første omgang.. har tenkt å oppgradere seinere når ej e ferdi med lærling tida.. hekje so mykje penge til overs til bil prosjekt når jeg er lærling med huslån osv!:P ikkje minst desse latterlig høye strøm prisene!:P

Planen er større toppmontert turbo, andre kammer, mekaniske løftere og muligens e85 med tiden!:P 788cc er stort nåkk nå ja, men hadde planer om å kjøpe større så slapp jeg å kjøpe nye senere.. men fikk di svin billig. derfor ble d disse!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en skikklig eletrisk boost kontroller koster fort 2-3 tusen ser jeg:S kjoerer electromotive tecGT sprut.. Hàper pà rundt 500 hester i foerste omgang!:P

Her er det en som skal være bra.. Det er jo ganske mange som bruker denne da..

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=809

Men er du redd du skal få får mye sylynder trykk tidlig i registret da??.. Hvilken turbo er det du skal bruke da?.. Få litt teknisk info om turboen du skal bruke da??

Mvh

Frode G.

Nei, får aldri nåkk tidli i registeret!:P har ikkje noe teknisk info om turboen her!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...