Gå til innhold

E30 m20b20 Turbo...Vinterbil


Andreas@in-tec
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heihei, ja vært å kjørt litt nå.. hver dag faktisk, siste nytt er at vipper på eksos siden, syl 5 har knukket og det er kanskje ikke noe bombe :lol:

bestillt ny vipper og skal prøve ut om modifikasjoner på denne ene løser problemet. jeg fikk ikke gjort ferdig det jeg skulle med toppen fordi jeg hadde 2 dager på meg til å sette den sammen før jeg sluttet.

Så store nyheten er at jeg starter for meg selv med alle maskinene litt lenger mot svelvik. driver å jobber med å få hjem en dynapack også, så mye å henge fingrene i.

Har lyst til å få gjort litt mer med bilen, men må ta nødvendige reparasjoner først. bensinpumperele, en dørlås, reg reim, vipper og varmevifte er bestillt... alt utenom regreima er defekt og det er sånne ting som irriterer grenseløst hehe, men jeg må si at jeg liker BMW bare mer og mer, går med mye rare ideer om å videreutvikle prosjektet med Ny motor, driverk, pusse opp bilen osv, så får vi se om jeg får gjort noe mer etterhvert.

så vil jeg påkoste ny IC og rørgang, ny eksos etterhvert. har ikke fått sjansen til å bremse bilen noe som er litt synd, hadde vært morsomt å sett hva slags effekt det var pr dags dato.

Her er litt mer info angående hva som skjer fremover:

http://www.facebook.com/#!/pages/In-tec ... 9343474936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle tatt M20B23 turboen ned på rulla di for litt finpussing, Andreas?

Tenkte faktisk jeg skulle ta kontakt med deg ang. e30treffet vi arrangerer til sommeren, noe du kunne tenkt å stilt opp på i form av en stand el?

Send meg i såfall en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 8 months later...
  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...