Gå til innhold

E36 m50b30 turbo


Are.
 Share

Anbefalte innlegg

Litt bilder av påske puslinga

Coilovers og k-sportbremser montert. Forsterka bærekuler.

pxmtqll92fgx0qq1fg6a.jpg

Eksentriske bakre bærebruforinger for mer caster.

2jcm4zrdf79mjcnrt0tf.jpg

Orginale Bmw felger. Mye arbeid her, har pusset, sparklet og grunnet alle felgene. De er nå klare for lakk i en funky farge, og venter på et sett med federal 595rsr gateslicks :D

of22s4fm8tb1mj50ta51.jpg

Gt leppe sveiset sammen og sparklet + grunnet. Denne sprekker sikkert igjen, men tar sjansen å lakkerer den.

et0u9wf366e0witq6401.jpg

Bakstilling er så og si færdig, og jeg ligger overraskende nok foran skjema. Er jeg heldig rekker jeg å få lakkert m-tech sideskjørtene og framfangern og =)

Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer :)

Det meste blir kjøpt hos GS, siden de har gode priser, og jeg har grei rabbat der :) Forsterka bærekulene er fra Meca. Mye fra ebay også, kjøpte meg spacere og linelock i dag, så satser på litt heftige burnouts i sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! De e tøft å se at du får det til! Føle allt e skal gjør med bilen e så vanskelig-_- kosta masse peng å blir sjeldent bra for min delX) da du var på biltilsynet med bilen, men merket ikke turboen, hva hadde skjedd om de merket det? Avskilta? Så måtte du vise den i org stand? Bot osv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt avskilta. Det er grunnen til at jeg har tatt vare på alle orginale deler som motor, understell osv, så det er bare å bygge tilbake =)

Fikk kortet å sveiset mellomaksel i dag :D

eqa4cbq279pkx94uhydu.jpg

Dreide ei hylse med presspassning som ble tredd inni. Sveiset med ca. 1,5mm mellomrom mellom delene.

Kom nettopp hjem, så skal ut å se om den passer :P

Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Fikk montert mellomakselen i kveld, og den passet perfekt 8) En ting mindre å bekymre seg for.

Har også fått bytta kjedestrammer, kjede og føringsskinne til kamakslene. Tok også ut oljefilterhuset, for å fikse oljelekkasje. Det viste seg at reimstrammern til multireima og festene inn på filterhuset var sprukket, så det må byttes.

g5ks5fzlg3k29jd3x10m.jpg

mmvlce90fwv9qc5xyev2.jpg

De fæle blå silikonslangene til boostcontrollern skal byttes til svarte, bare så det er sakt :lol:

Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink ja. :) Hva har du pusset felgene med?

De er slipt med 240 papir før sparkling og grunning, så våtslipt med 400 papir.

Leker lakkerer for tiden. Må nesten benytte de få dagene med sol som er. Greit å ha en stue under oppussing som "tørkerom" for deler :D Framfanger og skjørt er klare for levering til lakkerer, tar ikke sjansen på å lakkere de i hagen med 5 grader ute :P

aufpbggmvhpk909gd642.jpg

Lakkerte felgene i dag. Får ikke fargen ordntlig fram på bildene, men den er knæsj :P Spent på hvordan det blir på bilen, i værste fall må jeg lakkere i en annen farge :P

gop291zggx4jmn1a776j.jpg

hfebpqhth2lwty1xc04x.jpg

Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...