Gå til innhold

7er garagen, Low n Slow, Ny bil i samlingen!


HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

mindre å ratte slakke på ? :P

Haha, ble vel kanskje det ja, må få i et bittelite ratt nå så kanskje slakken kommer helt bort :D

Kanskje du har tid til å heise den opp på bukken imorgen? Kommer meg ikke på grava, kommer meg heller ikke inn på den øverste porten! Må vel få i et gruslass å ordne meg noen kjøreramper så jeg kommer inn på grava :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få ræva i gir, å kjøp løftebukk :weirdwalkingthing:

hehe, skal nok la seg gjøre, skal presse rundballer hvis det er bra nok vær.. men må vel få lagt på to nye dekk til deg også... :) lambdasonde ankommer også i kveld ! \:D/

Ordna du med frakt på dekka da? :P

jepp, den er grei, ring på når du har tid da :)

Får se hvordan det blir med huskjøp nå, åsså må jeg finne en bra en! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få ræva i gir, å kjøp løftebukk :weirdwalkingthing:

hehe, skal nok la seg gjøre, skal presse rundballer hvis det er bra nok vær.. men må vel få lagt på to nye dekk til deg også... :) lambdasonde ankommer også i kveld ! \:D/

Ordna du med frakt på dekka da? :P

jepp, den er grei, ring på når du har tid da :)

Får se hvordan det blir med huskjøp nå, åsså må jeg finne en bra en! :)

løftebukk er da ikke mer enn 10k, det klarer du å hoste opp :) la ut lambdaen, så fikk jeg ei til å hente, regner med du ikke ville ha hjula liggende utafor :) så spurte ikke, tror ikke det er plass til de på vei hjem heller :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få ræva i gir, å kjøp løftebukk :weirdwalkingthing:

hehe, skal nok la seg gjøre, skal presse rundballer hvis det er bra nok vær.. men må vel få lagt på to nye dekk til deg også... :) lambdasonde ankommer også i kveld ! \:D/

Ordna du med frakt på dekka da? :P

jepp, den er grei, ring på når du har tid da :)

Får se hvordan det blir med huskjøp nå, åsså må jeg finne en bra en! :)

løftebukk er da ikke mer enn 10k, det klarer du å hoste opp :) la ut lambdaen, så fikk jeg ei til å hente, regner med du ikke ville ha hjula liggende utafor :) så spurte ikke, tror ikke det er plass til de på vei hjem heller :?

Får se hva jeg finner fremover! :D

Jeg vet hvorfor den fungerer bare på fullt. Selve panelet er ødelagt! Typisk E32 uten ac!

Skal prøve å flytte over panelet fra en av de andre bilene :)

Da har jeg fått montert listene på dører å skjermer på bilen, skiftet å lakkert vindusviskerarmer :) Håper pakken med interiørdeler kommer snart også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekker E32! :D

Felgene sitter som et skudd. ;) Hvor kjøpte du dem fra?

Takktakk :D

Er tidligere eier som har kjøpt de, men mener å huske de kom fra BM Autosport, har litt lyst til å flytte bakfelgene frem å handle bredere bak om det finnes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke esm hjul da? :D

Er nok fra BM Autosport ifølge forige eier ivertfall, han kjøpte de vist ny! :)

>Husker skinnet mitt blei grått/tørt etterhvert..og siden jeg bytta til vannbøffelskinn i sort så ble kontrasten enda verre...

Jeg må vel passe på å behandle det ganske ofte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...