Gå til innhold

1 serie E82 Coupe S54B32 Turbo extreme vogn |Gatebil film!


oddis
 Share

Anbefalte innlegg

Da er den testa på Gatebil ...

DRÅ ÅT SKOGEN Å HEMAT som det gikk.....fy FFFFFFFFFFF!!!! :shock:

En liten bit av hva som kommer før jeg får pløyd meg gjennom 15 timer med film.

Når det ble litt fri bane mellom alle 40 bilene Gatebil trøkker ut på samme heat fikk man litt anledning til å strekke på bilens muskler.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei kongehelg det har vært, sett bort fra at de sender ut på latterlig (det er meeer enn latterlig) mye biler samtidig på banen. Jeg talte omtrent 40.

Uansett, været var konge, og man blir bare litt solbrent og ikke stekt som normalt. Har filmet så mye som jeg aldri har gjort før fra 1 serien. Tror vi fikk 7-8 heat på tape i 3 til 4 forskjellige vinkler. Så det burde være nok råmateriale!! (Redigeringsjobben derimot... *brette opp arma bigtime* - bare å sette av 3-4 kvelder, skal gjennom 15-20 timer med film totalt.) På fredagen ble det også filmet litt av JAAS Anders's E34 2JZ 800whp som det kommer en liten film av også.

Bilen funket problemfritt hele helgen noe som er temmelig utrolig. Etter litt metallspon i filteret og dysene under bremsing var de største barnesykdommene borte (men hans teamkompis fikk den eksakt samme regla i helga med spon i dyser og filter fra sin Aeromotive pumpe (be warned!).

Det er vanvittig traction ut av sving i forhold til f.eks E30, og det var til tider vansker å virkelig rive løs med høyt røykutslipp. Han fikk til og med kjeft for å kjøre for pent av en viss bimmers.no bruker.. var også en tur i sandfella men kom seg fort opp igjen ellers gikk helgen som på skinner. Bilen er helt verst! En liten hekting av bakfanger var eneste notis i boka. Ny må støpes.

Dog trengs det som nevnt litt kamjusteringer så blir det endel bedre. Kanskje også en nedgang i turbostørrelse, spesielt på eksoshus har eier ymtet frampå om.

Om det kommer bilder og film? Svaret er ja, og tidspunktet er SNART.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Gatebil er dessverre blitt for stort å få små baner. Alle ønsker å kjøre, å da må dem slippe utpå så mange.

Ser på filmer at det er søndags kjøring. Det går ann å gjøre noe med med at alle kjører fort, der de ikke skrenser.

Ser det også har vært mye bulking der oppe i helgen, ikke bra.

Kommer denne bilen på E30 Meet da ? Der blir det nok ikke den kø kjøringa, å folk kan virkelig stå i ramma :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...