Gå til innhold

320 manuell '99 mod. Nylakket, lett prosjekt. Sedan.


Arise
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en E46 sedan jeg kjøpte i 2011. Jeg kjørte bilen ca 5000km, og tidelig 2012 ble bilen parkert. For 2 år siden ble bilen trillet fram igjen, og det ble montert M fangere rundt hele bilen. Deretter ble ned pusset og lakkert i original BMW Sapphie Black, og bilen ble nok en gang parkert i en krok og glemt.

Det står montert på splitter nytt TA Technix coilovers, og helt nye 18" dekk. Det følger med komplett sett brukte shadowline lister rundt vinduer/dører.

Det som må gjøres for at bilen kan tas i bruk igjen er hjulstillingskontroll mtp coiloversettet, samt gå over alle bremser da bilen ikke har vert i bruk på 5 år. Da jeg parkerte bilen for 5 år siden, så kom ABS lampa sporadisk på. Det ble tatt en diagnose, og en ABS sensor er dårlig. Ellers er det bare montering av lister rundt vinduer/dører. Klips til lister bør byttes. GS/Koed har disse til en billig penge. Det kan være andre ting også da bilen ikke har vert i bruk på mange år, men dette er alt jeg vet om.

Ellers har bilen lyst skinninteriør.

Pris: 40.000, evt bud. Kan gå billigere ved rask handel.

Bilen står parkert tildekket innerst i en krok, men bilder vil bli tatt dersom det er seriøs interesse. Bilen må hentes på henger mtp hjulstilling og bremser. Holder til i Hordaland.

Endret av Arise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...