Gå til innhold

Frontlykt pakning og depo glass problemer


Bmwray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Det gjelder E39 pre facelift.

Satt nettopp på nye frontlykte glass fra depo og nye originale pakninger til lyktene.

Pakningen stikker opp litt der lykten går nedover i mønsteret der man trykker inn pakningen. Trodde dette skulle bli klemt på plass når front glassene ble presset på, men ser ned i lykten fra det lille lokket på toppen, at pakningen henger ut litt og den kan trykkes på plass ved å stikke fingeren ned i lyktehullet, men den vil ikke sitte der.

 

Er det fordi det er dårlig passform på depo front glassene at pakningen ikke ble klemt ned på dette punktet når fronten ble presset på? Noen tips? 

 

Mvh Bmwray

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også montert depo frontlyktglass (+ nye pakninger) på pre-facelift originale xenon-lykter. Passformen var ikke 100%, men det ble tett allikevel. For alle praktisk formål ihvertfall, har opplevd dugg i lyktene etter maskinvask med børster og underspyling (noe jeg har sluttet med), men aldri etter selv-vask eller kjøring i regnvær. 

Jeg klarer ikke helt se for meg problemstillingen, enklere om du legger ut et bilde.

Endret av Hollabaloo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...