Gå til innhold

Hjelp! aircondition Ventilasjon/varme justering 320D E90


Kaimalen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg monterte nettopp ny cic enhet i bilen. veldig grei plug n play ordning trodde jeg.

først startet det med at skjermen til cic enheten er svart, merkelig siden radioen virker. men har en dialog på gang med selger. håper bare skjermen er gåen.

men når jeg kjørte til jobb i dag så fikk jeg ikke varme ut av varme apparatet, når jeg prøver å justere på hvor luftstrømmen

skal komme ut så skjer det ikke noe, velger jeg feks: kun på beina så fortsetter den å bare blåse ut av de samme ventilene. (oppå dashbordet og nede på beina hele tiden, ingenting på miderste og på sidene i dashbordet mot fører og passasjer)

har noen her en ide hva det kan være?

kan det ha seg at dette må justeres via den nye CIC enheten?

har tatt alt ut for å sjekke ledninger men alt er koblet riktig og kontakter sitter godt fast i enheten som styrer luften/varmen.

får bare ikke justert kald/varm luft strøm og hvor/hvilke ventiler den skal blåse ut i fra. blåser kaldt hele tiden nå.

funket som juling før jeg byttet fra ccc til cic.har også gått over sikringer, men eneste sikringen jeg fant var den til hele aircondition... tok jeg den ut stoppet hele apparatet.

 

setter stooor pris på tips å råd her nå.

godt vi går varmere tider i møte hvertfall

 

Mvh

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...