Gå til innhold

Felger til e61 xdrive


boost
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har OZ ultralegera 8,5 X 20 ET 35 på alle hjul, men det skal gå bra med forskjellig dimensjon framme/bak så lenge den utvendige RULLEOMKRETSEN er lik framme og bak. Orginalt innpress er ET43 og det har vel E46 slik eg forstår, så trur det er endel felger å velge mellom i markedet.

Min bil har 15mm spacer bak og det er fin klaring til hjulbuen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå fint med forskjellig bredde foran og bak. Jeg skal få på 8.5x19 foran og 9.5x19 bak med henholdsvis 245/35 og 275/30 dekk.

Felgene foran har ET35 og bak er det ET40. Som det nevnes over, så passer E46 felger fint (tror også Z4 og 1-serie felger har omtrent samme ET).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå fint med forskjellig bredde foran og bak. Jeg skal få på 8.5x19 foran og 9.5x19 bak med henholdsvis 245/35 og 275/30 dekk.

Felgene foran har ET35 og bak er det ET40. Som det nevnes over, så passer E46 felger fint (tror også Z4 og 1-serie felger har omtrent samme ET).

Har også sett endel på dette i det siste,og med den dekkcomboen du ha planlagt så får du vel 20.4 mm forskjell i rulleomkretsen ifølge motormann.no...

Hvis du går for 235/275 eller 245/285 så får du bare en forskjell på 1.6mm.. Vet ikke hvor nøye X-driven er på dette men tror jeg går for 235/275 på min hverfall... (Og venter i spenning på bilder av felgene dine :D )

dx07axacqxrcipxodpap.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Droppet justerbare stag og kjørte på med software senk. Mye bedre. H&R foran og bilstein b8 rundt hele. Meget fornøyd.

Breyton Inspiration 8,5 foran og 9,5 bak. 235/35 19 og 275/30 19.

Yokohama dekk rundt hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Droppet justerbare stag og kjørte på med software senk. Mye bedre. H&R foran og bilstein b8 rundt hele. Meget fornøyd.

Breyton Inspiration 8,5 foran og 9,5 bak. 235/35 19 og 275/30 19.

Yokohama dekk rundt hele..

--- Liker! :applause:

Hva blir forskjellen på stag og software da og prøvde du først med stagene eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod med de i hånda og skulle montere... så på de og tenkte.. mer uoriginal drit på bilen = mer problemer. :)

Går sikkert greit, men likte ikke kvaliteten på de jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...