Gå til innhold

e28 525-535 SELGES!


sondreh
 Share

Anbefalte innlegg

Det er det vel på tide å lage en tråd om prosjektet mitt, som kommer til å holde på i "forhåpentligvis" et år. Motor og understell skal ut til vinteren, understellet skal byttes med et jeg har liggende som skal pusses ned å få ny lakk + powerflex. Motoren (m30b34) ble nylig innsatt siden orginal-2.5'en begynte å synge på siste verset, 3.5'en skal ut igjen til vinteren for overhaling samt noe sugetrimming.

Bilen er en 1986.mod orginal 525 som skal sammen med biltilsynet godkjennes med en liter større motor (mangler kun fjører til alt er klart for å overlate arbeidet til de uten oljeflekker). Bilen ble lylakkert av forige eier sommeren 2011 (fargekode: lc9z-r). Men siden bilen verken har lister eller sideblinklys, som i min mening er "puppene" på en e28 :lol: skal bilen lakkeres med polizei-look og forhåpenligvis få shadowline-lister. Felgene blir foreløbig hvitlakkerte 17x8,5 og 17x10 artec ms felger, men det vil bli innkjøpt noe av større kaliber senere.

Har en himmelhøy plan om å bli ferdig med bilen til våren 2013, men tiden går mye bort til arbeid samt at jeg har en kamerat som sitter i rullestol som jeg er støttekontakt for. Men skal prøve å fore dere med mest mulig bilder og updates :D

Bildet av bilen fra sine glansdager, m-tech'en skal bevares, men kommer kanskje en alpina-leppe foran

2zzq9du.jpg

Fått seg shadowlinelykter, er litt usikker på om disse er orginale :?: de kommer fra gamle h-vatn sin 528, så om du vet det?

2csjw3r.jpg

m30b34 med chippa hjerne klar for å bli donert til ny kropp :)

1zpgwzq.jpg

Det enkle er ofte det beste!

2yyb4pf.jpg

Understellet som skal pusses ned om males, samt polyforinger! har 3 uker ferie nå så skal prøve å få tatt mest mulig :) noen av foringene er nesten nye men noen må fornyes

1117zm8.jpg

Sliten 2.5 på tur ut

anc2he.jpg

Godt med en matbit mellom slagene klokken 4 på natta =P~

ionpmo.jpg

3.5'en på turn inn, tok oss to timer å få ut motoren, for så å bruke 6-7 timer på å flytte en truck som sto iveien med voldtatt clutch #-o

2ius26c.jpg

forige eier ville ha noe ingen andre hadde.. så han fikk den likså godt til å se ut som en b ascona unten lister, fyfy [-X

n6we4h.jpg

sportstoler i soff som skal trekkes om i nytt skinn hos en lokal skinnbedrift, er enda usikker på framstoler :? valget står mellom orginale m535 stoler, bmw performance stoler eller autostyle stoler.

16hlr8y.jpg

Ble stoppet av politiet i nabokommunen og måtte vise bilen på biltilsynet, kom "helberget" fra det, men måtte bytte til orginal eksos.. likså greit siden den som sto på var meget hjemmesnekra :shock: men skal ikke se bort ifra at det kommer på sportseksos iløpet av sommeren/høsten.

2edts9u.jpg

Lite stemningsbilde til slutt, en kollegas 124 limo-edition (schulz). Nylakkert, bredda skjermer, luftfjæring, Forgiato Alneato 20" felger, "egenformet" styling, amgskinn +++

wjasdg.jpg

Må beklage for dårlige mobil-bilder, skal prøve å få tatt de neste med speilrefleks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. gleder meg veldig at du skal få bort ascona stuket. kan bli en fin bil da:) mener de ikke er org shadowline de baklyktene. sto ei sort og ei krom på når jeg solgte den. send meg pm om du har karroseriet enda;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. gleder meg veldig at du skal få bort ascona stuket. kan bli en fin bil da:) mener de ikke er org shadowline de baklyktene. sto ei sort og ei krom på når jeg solgte den. send meg pm om du har karroseriet enda;)

mvh

Skjønner, syntes jeg så en liten ripe i mellom glasset hvor det skimtet i en annen farge bak :)

apropo shadowline trenger jeg det meste av lister. De fleste vil vel beholde om de har noen, men om noen vil selge er det bare å send en pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro med e28 535, savner min :(

Har du flere bilder av donor bilen? Synes den likna på den jeg hadde :/

Har desverre ikke tatt så mange bilder av den bilen unntatt de jeg har lakt ut, men slik så den ut når Halfdan hadde den:

33kymn9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode på E28 der ute på Hemne :wink: Det er ikke denne bilen som tidligere har gått med turbomotor?

Helland må vel hjelpe deg med pussing av bakstilling siden du hjelper ham med gulvlegging? Hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode på E28 der ute på Hemne :wink: Det er ikke denne bilen som tidligere har gått med turbomotor?

Helland må vel hjelpe deg med pussing av bakstilling siden du hjelper ham med gulvlegging? Hehe :wink:

E28 som er bilen vettu Eivind ;)

må ikke du drive å love meg bort altså :P stakkaren kan pusse selv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode på E28 der ute på Hemne :wink: Det er ikke denne bilen som tidligere har gått med turbomotor?

Helland må vel hjelpe deg med pussing av bakstilling siden du hjelper ham med gulvlegging? Hehe :wink:

E28 som er bilen vettu Eivind ;)

Tror ikke denne har gått med turbomotor nei, kanskje helland vet noe om det (?)

Dere er gode på E28 der ute på Hemne :wink: Det er ikke denne bilen som tidligere har gått med turbomotor?

Helland må vel hjelpe deg med pussing av bakstilling siden du hjelper ham med gulvlegging? Hehe :wink:

E28 som er bilen vettu Eivind ;)

må ikke du drive å love meg bort altså :P stakkaren kan pusse selv 8)

Bakstillinga ligger i hagen, bare å starte Stig :D

Skal DU også ha polizei nå a:P Det skal jeg på 123'n også. Er tøft med gamle polizei-replicaer.

Har trua på at denne blir feit:)

Har hatt lysst på polizei en stund, men ser også at mange andre har dt :roll: så håper denne bli som jeg vil ha den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...