Gå til innhold

5x120, 17" Alpina B10 BiTurbo felger, 8,5" ET13 og 9,5" ET24


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Selger mine restaurerte, orginale Alpina BiTurbo felger fra E34! Dette er felger som ble solgt for 34.000kr da det gikk ann og kjøpe disse nye.

Originale låser, nøkkel og ventiler er intakte. Nye Alpina emblemer. Felgene er sandblåste og pulverlakkert i en farge veeeldig nær orginalfargen (Alpina gir ikke ut fargekoden de har brukt på felgene) med en RAL farge som nå er ute av produksjon.

Grunnen til salg er at jeg ikke synes dem kledde bilen noe særlig, selges med halvslitte Nangkang 215-45 og 245-40 mener jeg profilen var.

Specs:

5x120

17"

8,5 ET13

9,5 ET24

CB 72,5

Pris: 12.000kr!

DSC_1963.jpg

DSC_1980.jpg

DSC_2016.jpg

DSC_1973-1.jpg

DSC_1972.jpg

Siden hetten over låsen på dekslene er av plast, kunne ikke disse sandblåses, så dem er fortsatt i orginalfargen.. Oppdaterer derfor med 2 nærbilder så dere kan se den lille fargeforskjellen som er.

(Se bort fra det blasse og flassete Alpina emblemet på dekselet, da dette er det gamle)

gpkjzc6ijt19hlwlc6ha.jpg

houqg3ba1ebbtc57jhsk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Oppdaterte første innlegget med dette;

Siden hetten over låsen på dekslene er av plast, kunne ikke disse sandblåses, så dem er fortsatt i orginalfargen.. Oppdaterer derfor med 2 nærbilder så dere kan se den lille fargeforskjellen som er.

(Se bort fra det blasse og flassete Alpina emblemet på dekselet, da dette er det gamle)

gpkjzc6ijt19hlwlc6ha.jpg

houqg3ba1ebbtc57jhsk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...