Tango 38 Skrevet Juli 19, 2003 Share Skrevet Juli 19, 2003 Hei Jeg har en e-36 touring 1996modell med 2.0 l motor.Denne står ikke i oversikten på modellguiden for 1996 men fra 1997,hvorfor ? Er ikke bilen min solgt i 1996 Tango 38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2003 Share Skrevet Juli 20, 2003 Er du sikker på at det ikke er en 1997-modell solgt og registrert i 1996? Bilene som blir produsert fra september av er som regel neste års modell. Hvis det ikke er slik, og det faktisk er en 1996 modell, så ble den nok ikke solgt ny i Skandinavia i 1996. Ellers mangler den rett og slett bare, og da skal det la seg gjøre å få korrigert modelloversikten. Hvis du har siste 7 siffer i VIN-koden på bilen din, så kan jeg sjekke produksjonsdato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tango 38 Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2003 Er du sikker på at det ikke er en 1997-modell solgt og registrert i 1996? Bilene som blir produsert fra september av er som regel neste års modell. Hvis det ikke er slik, og det faktisk er en 1996 modell, så ble den nok ikke solgt ny i Skandinavia i 1996. Ellers mangler den rett og slett bare, og da skal det la seg gjøre å få korrigert modelloversikten. Hvis du har siste 7 siffer i VIN-koden på bilen din, så kan jeg sjekke produksjonsdato. Hei Joda,vin-kode kan du da få : EN64251 Forøvrig har bilen gått i Østfold,til en ansatt i bmw-sjappe. Tango 38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2003 Share Skrevet Juli 20, 2003 Bilen din er produsert i mars 1996, og er altså en 1996-modell, så modellguiden trenger nok en liten oppdatering der. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå