Gjest PC Skrevet Juli 29, 2003 Share Skrevet Juli 29, 2003 Jeg vurdere å kjøpe en 2001 mod BMW 530 DAT til kroner 349.000,- fra en forhandler i Norge. Er det noen som har noe kjennskap til ting jeg bør være oppmerksom på ved kjøp av en sånn bil ? Virker prisen ok ? Vet dere eventuelt om noen tester av denne bilen ? Fin side forresten Hilsen kommende BMW eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 29, 2003 Share Skrevet Juli 29, 2003 Er det en varebil eller stasjonsvogn? Hva er kilometeren? Synes faktisk prisen virker bra uansett om det er varebil eller ikke, i alle fall sammenlignet med andre 530DATer f.eks på www.autodb.no. Der står det mange '99-modeller til høyere pris enn 349k. Jeg har ikke hørt om noen vanlige feil på den modellen, og de fleste eiere av E39 dieseler skryter fælt av både holdbarhet og kjørbarhet. Du bør kanskje sjekke at det følger med servicehefte og slikt. Det betyr mye ved salg her til lands... Test av 530d (fra '99) finner du her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=4196 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2004 Share Skrevet Juli 28, 2004 Nå er jo det der en 1 år gammel tråd da, så jeg tror ikke den er så relevant lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå