///M Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 En kompis av meg viste meg noe veldig rart. Han satt på sjåførsetet og vridde nøkkelen på bilen og trakk inn den knappen som viser hvor mye man har kjørt bilen. Plustelig begynner alle målerne gå på maks, og det kommer en ny kilometerstand, på min stod det 345.000- en annen kompis sin stod på 265.000. og en annen på 310.000. Og en som har E39 520 2000 modell viste 65.000. Men originale i den viste 25-30.000 km. Hva kan dette være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 Når du gjør det, så skal den gå gjennom seks forskjellige sekvenser. Først av alt skal det stå tESt 01, så begynner den på sekvensene: 1. <6 siffer> BMW delenummer 2. <4 siffer> Kodenummer (intern sak) 3. <4 siffer> "K nummer" (sikkert noe internt) 4. <5 siffer> Siste 5 tegn i VIN-nummeret 5. <3 siffer> Softwareversjon 6. <2 siffer> Revisjonsnummer på hardwaren Altså ingen kilometer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2003 Forfatter Share Skrevet August 7, 2003 Den viste et høyt kilometertall også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 Tviler på det du. Den viser alt i KM-displayet. Det må ha vært et av de tallene jeg nevnte over. Sikkert delenummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 7, 2003 Share Skrevet August 7, 2003 jaaa sikkert. tror ikke på det men fikk spedometern opptil 250km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2003 Forfatter Share Skrevet August 7, 2003 Hmm Skal sjekke dette igjen. Men sånn som jeg husker leste jeg Km etter det store tallet også. Men skal sjekke igjen, kan hende tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 8, 2003 Share Skrevet August 8, 2003 Nei det sto ikke KM nei husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå