Gunnar Skrevet August 9, 2003 Share Skrevet August 9, 2003 Totalt antall "unike" besøkende siden oktober 2002: 30007 Totalt antall "hits" siden oktober 2002: 1775802 Begynner å bli litt. Bare synd så forbanna få av de er aktive her på forumet! Sløvt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 9, 2003 Share Skrevet August 9, 2003 Håper å få med flere etterhvert. Men sånn som jeg tror mange vet ikke om denne siden, jeg fikk vite om den via en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ropa Skrevet September 26, 2003 Share Skrevet September 26, 2003 Slapp av, d kommer nok mange flere hit, tips kompisan dine om sia vel! D har æ gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ropa Skrevet September 26, 2003 Share Skrevet September 26, 2003 Slapp av, d kommer nok mange flere hit, tips kompisan dine om sia vel! D har æ gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 26, 2003 Share Skrevet September 26, 2003 hva med å klistre www.bmwguiden.no reklamer på alle bmw er dere har.. blir litt populært da hhehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 26, 2003 Share Skrevet September 26, 2003 hva med å klistre www.bmwguiden.no reklamer på alle bmw er dere har.. blir litt populært da hhehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 hehe... jøsses.. stund siden det var så få her.. hvordan ligger tallene ann i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Har ikke helt oversikten for tiden, men det er nok nærmere 30.000 i uka nå.. Det lå på rundt 100.000/mnd i vårmånedene i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg prøver vertfall å være så aktive som mulig i forumet, det er vell ett av di beste merke forumet som finnes, ihvertfall i Norge Reklamasjon er viktig Jeg reklamerer til alle BMW eier jeg kjenner. Du har ei veldig bra siden her Gunnar, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Eg nevner det til alle som eg snakker om bil med!!! Er ei av dei beste bilsidene me har her i Norge!!! STÅ PÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg prøver vertfall å være så aktive som mulig i forumet, det er vell ett av di beste merke forumet som finnes, ihvertfall i Norge Reklamasjon er viktig Jeg reklamerer til alle BMW eier jeg kjenner. Du har ei veldig bra siden her Gunnar, stå på Reklamasjon og reklame..hmm to forskjellige ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Et godt forum fra teknisk til hyggelig diskusjon om så mangt. Har iallfall linket videre denne siden fra min hjemmeside samt nevnt forumet til bil intresserte jeg prater med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Prøver så godt jeg kan å bidra til å holde forumet levende. Anbefaler forumet til alle BMW-interesserte jeg treffer. Kjempe forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg leser og søker mye i forumet, men har ikke alltid noe konstruktivt å bidra med. Tror det er mange som gjør det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Dette er det beste forumet jeg har vært innpå!!! Har anbefalt alle BMW-eiere om dette forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå