Marjusen Skrevet August 26, 2003 Skrevet August 26, 2003 Heisann Jeg har VELDIG lyst til å skifte farge på belysningen i bilen min., Som alle veit så er jo dette orange på BMW. Den fargen jeg har lyst på er en blåfarge. Jeg lurer på hva jeg må gjøre for å få til dette. Må jeg bytte alle pærene? Og får jeg dem i blå? Kan jeg bare kjøpe sånne "strømper" man har utpå? Er det mange pærer jeg må skifte? Skal jo ha blåfarge på alle så det ikke blir antydninger til orange! Håper på raske svar og gode løsningsforslag:)
Gunnar Skrevet August 26, 2003 Skrevet August 26, 2003 Hmmmm. Er ikke pærene bare vanlige hvite/gule, da? Tror det er selve plasten som gjennomlyses som er oransje. Uten at jeg faktisk noengang har titta på det.
Marjusen Skrevet August 26, 2003 Forfatter Skrevet August 26, 2003 Hmmmm. Er ikke pærene bare vanlige hvite/gule, da? Tror det er selve plasten som gjennomlyses som er oransje. Uten at jeg faktisk noengang har titta på det. Godt spørsmål! Det aner jeg egentlig ikke. Kanskje det ligger en orange film der det er orange ja. Slik at jeg nesten må bytte dette for å få en annen farge. Eller det er noe orange plastikk der også tror jeg Lurer på om det er mulig å få blå belysning jeg da....Drit også
Gunnar Skrevet August 26, 2003 Skrevet August 26, 2003 Her er noe i den duren, iallefall. Men kan se ut som at det er mer enn bare blå belysning... http://www.eautoworks.com/html/search-1 ... ~Gauge.htm
Marjusen Skrevet August 26, 2003 Forfatter Skrevet August 26, 2003 Her er noe i den duren, iallefall. Men kan se ut som at det er mer enn bare blå belysning...http://www.eautoworks.com/html/search-1 ... ~Gauge.htm Det så litt tøft ut, selv om jeg tror det kun var for speedometeret og turteller osv. Jeg vil også ha det der man skrur på varmen og skifter fra varmt til kaldt da...menmen du har ingen norske sider det er noe lignende på?!? mvh
Gunnar Skrevet August 26, 2003 Skrevet August 26, 2003 du har ingen norske sider det er noe lignende på?!? Desverre ikke... Fant den adressen der på Google. Fant ingen norske sider...
Dagfinn Skrevet Mai 14, 2005 Skrevet Mai 14, 2005 har prøvd å tre på en blå hette på lyspærene selv, men d ble ett heller dårlig resultat. ble nesten ikke lys i d heletatt. d er ei rød/orange plate bak instrumenta som gir fargen.
|Hitman Skrevet Mai 18, 2005 Skrevet Mai 18, 2005 Stemmer at plasten er oransje, pærene er blanke. Går an å bytte i dashen, værre med brytere o.l |Hitman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå