Gjest Skrevet September 16, 2003 Share Skrevet September 16, 2003 Heisann. Lurte på om noen her har peiling på instrumentpanel til BMW 518i 87mod. Speedometeret mitt er helt dødt. Det samme gjelder instrumentbelysning og temperaturviseren. Derimot virker tankmåleren og samtlige varsellys. Jeg har montert inn et annet instrumentpanel, men de samme feilene forelå fortsatt. Er det noen som har noen ideer om hva som kan være årsak til problemene? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 16, 2003 Share Skrevet September 16, 2003 Ta en liten kjekk gjonnom sikringene. Kansje det hjelper hadde en lignende feil i Toyota'en min.Byttet ut sikringer alt ble perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet September 17, 2003 Share Skrevet September 17, 2003 Bare å sjekke sikringene! Hadde akkurat samme problem på min '87 325i cab. Var bare en løs sikring. T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 jeg har hat akkurat det samme problemet på bilen min.. men det var dårlig jordein i selve spidometeret\temp måler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Hadde det samme problemet på min gamle bil. Var en jordingsfeil et eller annet sted, så hver gang jeg satt bilen i revers, og ryggelysene gikk på, så røk sikringen til instrumentene Ufattig irriterendes før jeg fant ut grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå