///M Skrevet September 17, 2003 Share Skrevet September 17, 2003 Jeg er ikke akkurat ekspert på dette området da, trimming og turbo og alt det som finnes. Men lurer på, mulig å montere turbo i e36 318i. Og hva annet kan jeg gjøre for å trimme bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2003 Share Skrevet September 17, 2003 Du kan jo gå for komplett kompressorkit fra Koed 3er. Jeg tror de har et 170hk+ kit til motoren din, men det koster. Ganske mye og. Faktisk noe over 30k. Du vil tjene mer på å kjøpe ny bil, f.eks en 325, eller putte i en 325-motor. Turbo gir også mer effekt for pengene, men Koed 3er har ikke det som ferdige kits. Men det er godt mulig du kan få det fra Mosselman eller lignende. Aller billigst blir det selvfølgelig å ordne selv, men det er krever sitt av både tid og kunnskaper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet September 18, 2003 Share Skrevet September 18, 2003 jeg ville heller som GR sa kjøpt meg en ny bil... tror ikke det er verdens beste motor og trimme på den motoren der, + at vis du ikke har kunnskapen og må kjøpe ett kit(turbo eller kompressor) ville dette koste 30.000----> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2003 Share Skrevet September 18, 2003 Takk for en bra respons, alltid hatt lyst på 325, skal tenke meg om kanskje det blir en 325 e30 eller e36. Er forsikring på disse bilene dyre eller? og hva med bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 18, 2003 Share Skrevet September 18, 2003 Gjest igjen, ///M? Forsikringa er dyr, ja. Veldig dyr. Det er faktisk mange forsikringsselskaper som ikke vil ha BMWer med mer enn 2-liters motor. Desverre. Derfor er det ikke dumt å sette den på en person med høy bonus. Type 75%... Angående bensinforbruk, det kan du se her: http://www.bmwguiden.no/modellguide_e36.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 18, 2003 Forfatter Share Skrevet September 18, 2003 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet September 18, 2003 Share Skrevet September 18, 2003 jeg har 2 325'er. en E30 og en E36 og begge står på andre enn meg... E36'en står på mor og da betaller jeg utrolioge 22K mens E30'en står på bestemor og da er det ikke mer enn 3-4K i året tror jeg og da er det full bonus på e30 og 50% på e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 20, 2003 Forfatter Share Skrevet September 20, 2003 hehe kult. bmw på bestemors sitt navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 20, 2003 Share Skrevet September 20, 2003 22tusen i året, dyrt assss pluss det er på navnet til moren din. hva vill skje med meg,jeg som ville ha på mitt egen navn og er under 24år. 325 du må vente noen år......til jeg fyller 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet September 20, 2003 Share Skrevet September 20, 2003 Jeg har jo aldrig i verden råd til to biler i mitt navn pga min alder (23) og litt ulykkes tull og tang og dulll Derfor beste mor og mamma..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå