Gunnar Skrevet September 21, 2003 Share Skrevet September 21, 2003 Såh, noen som var der? Var det noe å se? Gromme biler? Mye bra kjøring? Bilder? Nysgjerring hilsen, gr - som ikke var der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Oktober 1, 2003 Share Skrevet Oktober 1, 2003 Var der jeg da men kamera mitt streiket da helt og det var jo bare dritt kult.... Men minnene er i har jeg i sterkt medhold!!! Fikk da sitte på med den grønne volvoen (som forøvrig ble kåret til norges nest råeste gatebil+ en del andre priser) og det var da bare HELT VILT Var en helt dynge med feite gatebiler og ikke alt for mange folk der så jeg vil si det var meget vellykket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Oktober 1, 2003 Share Skrevet Oktober 1, 2003 Var der jeg da men kamera mitt streiket da helt og det var jo bare dritt kult.... Men minnene er i har jeg i sterkt medhold!!! Fikk da sitte på med den grønne volvoen (som forøvrig ble kåret til norges nest råeste gatebil+ en del andre priser) og det var da bare HELT VILT Var en helt dynge med feite gatebiler og ikke alt for mange folk der så jeg vil si det var meget vellykket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå