Gunnar Skrevet September 23, 2003 Share Skrevet September 23, 2003 Audi skal visstnok presentere ny A6 i løpet av 2004, og hvis den ser ut slik "spesialister" tror den kommer til å se ut, så tror jeg ikke lenger at Bangle kommer til å få så mye pepper som han har fått hittil, for grillen til A6en tar kaka. I følge Automobil skal denne grillen visstnok bli varemerket til Audi på alle fremtidige modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 23, 2003 Share Skrevet September 23, 2003 Ligner litt på grillen til audi nuvolari. Audi er grei biler de å, men BMW og MERCE BEST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2003 Forfatter Share Skrevet September 23, 2003 Jepp. Alle skal visstnok få den grillen der. Synes ikke den var mye pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 23, 2003 Share Skrevet September 23, 2003 jeg hater de grillene audi bruker nå fortiden. Greit at den grillen kledde deres Nuvolari, men kan ikke bruke samme grill på resten av utgavene. Faktisk Bmw har også brukt en lignende grill i en del modellene sine som feks. 7ser,5ser,z4 og den nye 6ser. Grillen ligner veldiiig mye på hverandre fra de alle forskjellige modellene,men Bmw'ene kledde den grillen og de lyktene, derfor har ikke noe negativt å si om det. Se på Mercedes de bruker jo forskjellige grill i modellene sine. C klassen har en legendariisk grill som forgjengern. Samme med E klassen bare at der, så er ikke lyktene sveiset sammen som C-klassen har gjort. S-klassen selvfølgelig skal den bruke den legendariske grillen. Synd den er en av de største i Mercedes klassen. CL og SL har veldiig fin grill som sitter i midten av grillen. Akkurat som forgjengern sin CL/S c140 og SL R190. CLK hmmmm de har forandret litt ikke akkurat som C208 men den har fortsatt en fin grill som kan fortelle fra en laangt avstand at "nå kommer,det en Mercedes". G klasse den er som den var. ML har også en grill som forteller at jeg er en mercedes. SLK hmmmm grilln var grei men lyktene var ikke noe spesiell. A-klassen har også en lignende grill som andre Mercedes. Men har dere noen gang lagt merke til japanske biler og endel andre bilmerker de skifter ofte grillen på bilene. Nå i dag så kan vi, fra laangt avstand si at nå kommer det en mercedes eller en bmw. Grillene deres linger faktisk mye på gamle modelene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 23, 2003 Share Skrevet September 23, 2003 her er det snakk om 5ser v/s A6. jeg hadde valget 5ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2003 Share Skrevet September 23, 2003 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Synest den nye A6en er fin jeg... Liker Audi kjempegodt! Men Bmw er den absolutte favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Gunnar : av alle bilder der er av Audi A6.. hvorfor tok du det som var scannet med en brett på midten ? hehe... Logikk.... ? Nevertheless ... BMW vil altid være bedre en Audi... mer sportslig = bedre... min mening er at BMW er finere en Audi det er subjektivt ... men i alle tester jeg har lest har 5-ern vunnet over Audi A6.. ( men Jaguar S-type vant over 'the lot' Go figure ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 Håkon, Legg merke til at denne tråden er OVER 2 år gammel! September 2003. Det fantes ikke noe særlig bedre bilder da. Dette var et manipulert bilde i et blad, av hvordan de trodde den ville se ut. Nå synes jeg forøvrig den er mye penere enn den gang. Den har vokst litt, blitt litt mer vant til den rare grillen, selv om den fortsatt ikke sitter 100%. Avanten synes jeg er flott.. selv om den har noe V70isk over frontpartiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hva er vitsen med å ta frem så gamle tråder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 spørr hylland.. men må seie meg einig med roar i at A6-en er ganske fin.. men bmw har sef dei finaste formene og løysningane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Dessuten så er ikkje dette den nyeste Audi A6en... Den bilen Gunnar hadde bilde av for over 2 åre sia ligner vel meir på den nye Audi A4en... Fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Det er den gamle A6en med ny front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 jeg så ikke at Tråden var Over 2 år gammel. Beklager Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 .....audien tippa dei bra korrekt på for to år sidan... A6 er ein kanonflott bil! Avant med nye led lykter bak er perfect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå