///M power Skrevet September 24, 2003 Share Skrevet September 24, 2003 Hei For 3-4uker tilbake så kræsjet BMW'en til fettern min. Den ble påkjørt bakifra og da fikk han selvfølgligg stygge bulker og samtidig ble Girkassen,motorn,forstillingen og bakstillingen også skadd. Vi fikk BMW'en tilbake overigår og jeg var ute og kjørte Fant ut at det var ikke den gamle E36 jeg pleide å kjøre i nei det vakke den ass. girspaken har blitt et skritt forover sånn at 1gir er litt foran hmmm litt vansklig å forklare men prøver. Tjaaa der jeg pleide å sette bilen i fri der ligger det 2-4gir. feks. som før R_1-3-5 N(nøytral) ________2-4_______ og nå er det slik R_1-3-5 N 2-4 __________________________ ser dere forskjell før så var 2-4gir rettved streken på en måte og nå er dem et skritt foran streken. SI det på enkelt måte girspaken har gått et skritt forover. hvor mye vil det koste å fikse på den feilen??? hehehhe prøvde å lage en liten bilde av girspaken håper noe skjønner hva jeg mener. Og andre feilen er at bilen trekker seg til siden det kan hende at det er Forstillingen som er vrak.Når jeg kjører på motor vei i høyastighet hmmm rundt 100km/t da trekkern seg til venstre siden. Men det som er litt rart når jeg kjørte med over bakken og bilen ville til Høyere siden. Det skjønte jeg ikke. tredje Pansere stenges ikke som den skal. og bilen drar ikke som før eller vill ikke akselerere hører rare lyder i bilen. jeg kjørte jo sammen med en av medlemene er i BMWguiden/forumet ///M. Begge merket de feilene. bilen skuffer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 24, 2003 Forfatter Share Skrevet September 24, 2003 Hei For 3-4uker tilbake så kræsjet BMW'en til fettern min. Den ble påkjørt bakifra og da fikk han selvfølgligg stygge bulker og samtidig ble Girkassen,motorn,forstillingen og bakstillingen også skadd. Vi fikk BMW'en tilbake overigår og jeg var ute og kjørte Fant ut at det var ikke den gamle E36 jeg pleide å kjøre i nei det vakke den ass. girspaken har blitt et skritt forover sånn at 1gir er litt foran hmmm litt vansklig å forklare men prøver. Tjaaa der jeg pleide å sette bilen i fri der ligger det 2-4gir. feks. som før R_1-3-5 N(nøytral) ________2-4_______ og nå er det slik R_1-3-5 N 2-4 __________________________ ser dere forskjell før så var 2-4gir rettved streken på en måte og nå er dem et skritt foran streken. SI det på enkelt måte girspaken har gått et skritt forover. hvor mye vil det koste å fikse på den feilen??? hehehhe prøvde å lage en liten bilde av girspaken håper noe skjønner hva jeg mener. Og andre feilen er at bilen trekker seg til siden det kan hende at det er Forstillingen som er vrak.Når jeg kjører på motor vei i høyastighet hmmm rundt 100km/t da trekkern seg til venstre siden. Men det som er litt rart når jeg kjørte med over bakken og bilen ville til Høyere siden. Det skjønte jeg ikke. tredje Pansere stenges ikke som den skal. og bilen drar ikke som før eller vill ikke akselerere hører rare lyder i bilen. jeg kjørte jo sammen med en av medlemene er i BMWguiden/forumet ///M. Begge merket de feilene. bilen skuffer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 24, 2003 Forfatter Share Skrevet September 24, 2003 glemte bilen vill ikkke hoppe over 5500 omdreininger. er det fult omdreininger oppi en E36 316i. Hvordan kan man fjerne turtelle sperer???? Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 24, 2003 Forfatter Share Skrevet September 24, 2003 glemte bilen vill ikkke hoppe over 5500 omdreininger. er det fult omdreininger oppi en E36 316i. Hvordan kan man fjerne turtelle sperer???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2003 Share Skrevet September 25, 2003 Til alt det første: Huff! Høres ikke bra ut. Hvis selv panseret er skjevt, vel, da kan det jo tyde på at oppretterne har gjort en dårlig jobb. Fetteren din bør nok bare ringe til forsikringsselskapet og si at bilen absolutt ikke er i orden. Han bør ikke begynne å reparere på dette selv. Forsikringen skal dekke at den blir satt i samme stand som den var før uhellet. glemte bilen vill ikkke hoppe over 5500 omdreininger.er det fult omdreininger oppi en E36 316i. Hvordan kan man fjerne turtelle sperer???? Trodde da den skulle dra lenger enn 5500. M50B20 (2-literen som sitter i E36 320i) har sperra på ca. 6400-6500. Det er ikke noen god idé å fjerne turtallssperra helt, men du kan flytte den litt høyere. Chipping flytter vanligvis sperra 500rpm opp. Slike chips får du fra 1500,- og oppover. Qvarnis, han med M5en som dere trodde det var 900hk i, selger slike via www.itsfun.nu. Men... 5500rpm hørtes veldig lavt ut. Spørs om det ikke er noe galt et sted... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2003 Share Skrevet September 25, 2003 Til alt det første: Huff! Høres ikke bra ut. Hvis selv panseret er skjevt, vel, da kan det jo tyde på at oppretterne har gjort en dårlig jobb. Fetteren din bør nok bare ringe til forsikringsselskapet og si at bilen absolutt ikke er i orden. Han bør ikke begynne å reparere på dette selv. Forsikringen skal dekke at den blir satt i samme stand som den var før uhellet. glemte bilen vill ikkke hoppe over 5500 omdreininger.er det fult omdreininger oppi en E36 316i. Hvordan kan man fjerne turtelle sperer???? Trodde da den skulle dra lenger enn 5500. M50B20 (2-literen som sitter i E36 320i) har sperra på ca. 6400-6500. Det er ikke noen god idé å fjerne turtallssperra helt, men du kan flytte den litt høyere. Chipping flytter vanligvis sperra 500rpm opp. Slike chips får du fra 1500,- og oppover. Qvarnis, han med M5en som dere trodde det var 900hk i, selger slike via www.itsfun.nu. Men... 5500rpm hørtes veldig lavt ut. Spørs om det ikke er noe galt et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 25, 2003 Share Skrevet September 25, 2003 Hei For 3-4uker tilbake så kræsjet BMW'en til fettern min. Den ble påkjørt bakifra og da fikk han selvfølgligg stygge bulker og samtidig ble Girkassen,motorn,forstillingen og bakstillingen også skadd. Vi fikk BMW'en tilbake overigår og jeg var ute og kjørte Fant ut at det var ikke den gamle E36 jeg pleide å kjøre i nei det vakke den ass. girspaken har blitt et skritt forover sånn at 1gir er litt foran hmmm litt vansklig å forklare men prøver. Tjaaa der jeg pleide å sette bilen i fri der ligger det 2-4gir. feks. som før R_1-3-5 N(nøytral) ________2-4_______ og nå er det slik R_1-3-5 N 2-4 __________________________ ser dere forskjell før så var 2-4gir rettved streken på en måte og nå er dem et skritt foran streken. SI det på enkelt måte girspaken har gått et skritt forover. hvor mye vil det koste å fikse på den feilen??? hehehhe prøvde å lage en liten bilde av girspaken håper noe skjønner hva jeg mener. Og andre feilen er at bilen trekker seg til siden det kan hende at det er Forstillingen som er vrak.Når jeg kjører på motor vei i høyastighet hmmm rundt 100km/t da trekkern seg til venstre siden. Men det som er litt rart når jeg kjørte med over bakken og bilen ville til Høyere siden. Det skjønte jeg ikke. tredje Pansere stenges ikke som den skal. og bilen drar ikke som før eller vill ikke akselerere hører rare lyder i bilen. jeg kjørte jo sammen med en av medlemene er i BMWguiden/forumet ///M. Begge merket de feilene. bilen skuffer meg Hva med den lyden som kom bak fra bilen i 110 på østre aker veien. Den skremte meg jo, og samme lyd kom når du skulle parkere også. knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 25, 2003 Share Skrevet September 25, 2003 Hei For 3-4uker tilbake så kræsjet BMW'en til fettern min. Den ble påkjørt bakifra og da fikk han selvfølgligg stygge bulker og samtidig ble Girkassen,motorn,forstillingen og bakstillingen også skadd. Vi fikk BMW'en tilbake overigår og jeg var ute og kjørte Fant ut at det var ikke den gamle E36 jeg pleide å kjøre i nei det vakke den ass. girspaken har blitt et skritt forover sånn at 1gir er litt foran hmmm litt vansklig å forklare men prøver. Tjaaa der jeg pleide å sette bilen i fri der ligger det 2-4gir. feks. som før R_1-3-5 N(nøytral) ________2-4_______ og nå er det slik R_1-3-5 N 2-4 __________________________ ser dere forskjell før så var 2-4gir rettved streken på en måte og nå er dem et skritt foran streken. SI det på enkelt måte girspaken har gått et skritt forover. hvor mye vil det koste å fikse på den feilen??? hehehhe prøvde å lage en liten bilde av girspaken håper noe skjønner hva jeg mener. Og andre feilen er at bilen trekker seg til siden det kan hende at det er Forstillingen som er vrak.Når jeg kjører på motor vei i høyastighet hmmm rundt 100km/t da trekkern seg til venstre siden. Men det som er litt rart når jeg kjørte med over bakken og bilen ville til Høyere siden. Det skjønte jeg ikke. tredje Pansere stenges ikke som den skal. og bilen drar ikke som før eller vill ikke akselerere hører rare lyder i bilen. jeg kjørte jo sammen med en av medlemene er i BMWguiden/forumet ///M. Begge merket de feilene. bilen skuffer meg Hva med den lyden som kom bak fra bilen i 110 på østre aker veien. Den skremte meg jo, og samme lyd kom når du skulle parkere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 25, 2003 Share Skrevet September 25, 2003 Fiksa bmw en vår da. nye dempere.bremser,bærekule,all slags olje og filtre. Går veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 25, 2003 Share Skrevet September 25, 2003 Fiksa bmw en vår da. nye dempere.bremser,bærekule,all slags olje og filtre. Går veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå