Gunnar Skrevet September 27, 2003 Share Skrevet September 27, 2003 Bildene av BMW Z4 er ingen enorm nyhet, men disse sidene fantes ikke da bildene ble offentliggjort. Som den rålekre kjerra Z4 er, så fortjener den definitivt å få være en del av sidene. BMW Z4 kommer på markedet til våren 2003, og vil leveres med to motorvarianter. "Minstemann" har en 2.5L R6 med 192HK, og vil komme til å hete BMW Z4 2.5. Den største blir en 3.0L R6 med 231HK, denne vil hete BMW Z4 3.0. Det er nok i tillegg nærliggende å tro at det vil komme en M-variant også av Z4, sannsynligvis med samme motor, eller en videreutvikling av denne, som M3 har. Nedenfor finner du en rekke bilder av nye Z4. Både offisielle bilder fra BMW AG og bilder fra snikfotografer. Se bildene her (Artikkel opprinnelig publisert 4. oktober 2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2003 Forfatter Share Skrevet September 27, 2003 Bildene av BMW Z4 er ingen enorm nyhet, men disse sidene fantes ikke da bildene ble offentliggjort. Som den rålekre kjerra Z4 er, så fortjener den definitivt å få være en del av sidene. BMW Z4 kommer på markedet til våren 2003, og vil leveres med to motorvarianter. "Minstemann" har en 2.5L R6 med 192HK, og vil komme til å hete BMW Z4 2.5. Den største blir en 3.0L R6 med 231HK, denne vil hete BMW Z4 3.0. Det er nok i tillegg nærliggende å tro at det vil komme en M-variant også av Z4, sannsynligvis med samme motor, eller en videreutvikling av denne, som M3 har. Nedenfor finner du en rekke bilder av nye Z4. Både offisielle bilder fra BMW AG og bilder fra snikfotografer. Se bildene her (Artikkel opprinnelig publisert 4. oktober 2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Du er klar over at du svarte på en relatift gammel post? hehe Søn Sep 28, 2003 00:53 Men uansett Z4 er en tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Vær så snill å sett dere inn i en Z4 før dere sier noe. Med Caben oppe er den så trang og jævlig at det ikke er til å tro. Hadde egentlig tenkt å teste en Z4 2,5 for litt siden, men jeg ombestemte meg faktisk. Skrekkelig liten bil. Ikke noe for store karer. Veldig fin, men også veldig liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg har prøvekjørt en Z4 3.0L og det var litt av en kjøreopplevelse! Noe jeg kommer til å huske lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå