Gunnar Skrevet September 27, 2003 Share Skrevet September 27, 2003 Nå kommer BMW igjen med en facelift på 3-serien. Sedan og touring fikk facelift for 1 år siden. Denne gangen er det Compact, Coupé og Cab. som får seg en utseendemessig makeover, samt et par nye motorvalg. Sedan og Touring får et par tekniske endringer. Compact har blitt kvitt de blanke Lexus-baklyktene og er tilbake med røde og hvite lykter. I tillegg får 325ti 6-trinns manuell girkasse og 318td vil lanseres. Coupé og Cabriolet har fått seg ny front- og bakfanger, nye skjørt, nye sideblinkere (som også blir annerledes plassert), nye felger, nye baklys og nye frontlys. Bi-xenon og adaptive svinglys vil være tilgjengelig som tilleggsutstyr. I tillegg vil 330Cd komme på markedet. Av andre endringer er følgende verdt å nevne: 330Cd, 330d, 330Td vil alle få 204hk mot tidligere 184hk, samtidig som 320d, 330i, 330d og 330Cd vil få 6-trinns manuell girkasse. Se bildene her (Artikkel opprinnelig publisert 20. desember 2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2003 Forfatter Share Skrevet September 27, 2003 Nå kommer BMW igjen med en facelift på 3-serien. Sedan og touring fikk facelift for 1 år siden. Denne gangen er det Compact, Coupé og Cab. som får seg en utseendemessig makeover, samt et par nye motorvalg. Sedan og Touring får et par tekniske endringer. Compact har blitt kvitt de blanke Lexus-baklyktene og er tilbake med røde og hvite lykter. I tillegg får 325ti 6-trinns manuell girkasse og 318td vil lanseres. Coupé og Cabriolet har fått seg ny front- og bakfanger, nye skjørt, nye sideblinkere (som også blir annerledes plassert), nye felger, nye baklys og nye frontlys. Bi-xenon og adaptive svinglys vil være tilgjengelig som tilleggsutstyr. I tillegg vil 330Cd komme på markedet. Av andre endringer er følgende verdt å nevne: 330Cd, 330d, 330Td vil alle få 204hk mot tidligere 184hk, samtidig som 320d, 330i, 330d og 330Cd vil få 6-trinns manuell girkasse. Se bildene her (Artikkel opprinnelig publisert 20. desember 2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ettertenning, det virker som du er ganske trøtt nå, overtrøtt? Ihvertfall er humoren din direkte dårlig dersom du synes det er morsomt å dra fram tråder som er mange år gamle...! Dersom du har noe vettugt å komme med i en gammel diskusjon så er det selvsagt OK, men både her og www.bimmers.no/viewtopic.php?p=114427#114427 så er det stort sett bare "svada" å lese i innleggene dine. Minner altså om pkt. 1.4 i retningslinjene www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 Stor aktivitet er flott, men ikke for enhver pris. Brukerne på bimmers.no har klart å få dette forumet til å bli stort med seriøse innlegg, ikke ødelegg det med useriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Nå synest eg du skal roe deg littegranne, synest det er artig og poengtere utviklingen på forumet her. Det tror eg det er andre som også synest, kanskje du også er trøtt Eirik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 OK, den tråden jeg linket til der du henviser til utviklingen på forumet kan jeg være enig i at kunne være interessant å lese. Men hva med denne tråden? Hva har denne med utviklingen av forumet å gjøre? Ingenting. Og hva var nytten av dette svaret ditt? På et 2 år gammelt innlegg (egentlig nesten 3 år gammelt, ref. opprinnelig publisering). I mine øyne, ingenting. Til orientering så ble jeg tipset av en annen bruker her på forumet om at flere gamle tråder var gravd fram. En av de, den med vaskemaskin for bildeler så jeg jo at det var en reell interesse for av Gaute, så den kommenterte jeg naturligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 eg har hentet fram 3 gamle tråder i senere tid, utover det husker eg ikkje -den med vaskemaskina, det er fordi eg fremdeles er interesert i noe slikt og eg skal starte et motor prosjekt snart -den med faceliften altså denne, -og så den med nytt forum og nye muligheter. Eg kan vere enig i at den med faceliften var unødvendig, men vist du meiner at eg har en høg andel med useriøse innlegg så kan eg ikkje vere helt enig i det referer til lenger oppe i denne tråden, og meiner du eg er en uønsket bruker så må du bare si det. Personlig så synest eg at eg har tilført forumet en god del positive ting, men vist dette bare er min oppfattning så skal eg ikkje protestere på og forlate med halen mellom beina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg fikk som sagt et tips fra en annen bruker om at det ble hentet fram flere gamle tråder, og etter en rask kikk så fant jeg de 3 du referer til, der denne tråden var den siste av de 3 jeg fant. Jeg hadde mange uleste tråder fra siste døgn+, så det var ikke SÅ lett å få full oversikt. Når du nå sier at det faktisk var kun disse 3, så var det kanskje en tilfeldighet at jeg fant alle 3 vil jeg tro. Og det gjorde det hele mindre "graverende" (dårlig ordvalg kanskje, ikke ta det i verste mening). - vaskemaskintråden: som sagt, denne kommenterte jeg ikke, da jeg så det fortsatt var et relevant tema - nytt forum: den har jeg innrømt at hadde en viss forumhistorisk interesse - facelift: der er vi også enige, kommentaren var strengt tatt unødvendig Som jeg nevnte i forrige innlegg så var det innlegget i denne tråden jeg mente var direkte unødvendig, det var da også derfor jeg svarte i denne tråden. Jeg har forøvrig ikke noe inntrykk av at du har en høy andel med useriøse innlegg, jeg kan heller ikke se at jeg har skrevet "høy andel med useriøse innlegg" heller, men den påstanden henger jeg meg ikke opp i. Uønsket bruker vil jeg slett ikke si at du er, det skal da også MYE mer enn ett enkelt innlegg til for å få det stempelet! Jeg beklager at jeg kanskje var litt brå i mitt første innlegg her, men jeg "fryktet" altså at det dreide seg om mange flere enn de 3 trådene. Jeg ville også forhindre at det ble en "trend", da forumet det siste året har fått høy trafikk og et seriøst innhold. Da ville det blitt bare tull om mange hadde spadd frem flere gamle tråder med nærmest intetsigende svar, det tror jeg nok du også er enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 *host* Nå er det jo egentlig "arvesynden" selv å bare poste et innlegg med en fjesing da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Tok litt tid før jeg skjønte den med fjesing men.... Trodde et lite øyeblikk her at det var bilde av en fisk på siden et sted og begynte å lete rundt på siden... /me stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hi-hi! Er slett ingen tilhenger av fornorsking av slike ord og uttrykk, men akkurat fjesing er bare et så morsomt ord at jeg ikke klarer å la være å bruke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg tenkte jo ikke over datoen fra det Gunnar skrev og skjønte ikke helt hva som skjedde.. Ny facelift på e46 liksom, og så har e90 kommet?? Hehe, tok ikke den med en gang. Men så så jeg at det var en forholdsvis gammel tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 I anledning 30-årsjubileet til 3-serien så skal de nå på tampen av året facelifte E46 coupé til E30 M3, fram til E92(?) kommer neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 /me stupid /LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå