Gunnar Skrevet September 29, 2003 Share Skrevet September 29, 2003 De fleste som har vært på sidene jevnlig har nok merket at det har skjedd litt diverse rart de siste dagene. Det skyldes en kraftig omlegging for å tilrettelegge litt bedre for enkel oppdatering og nyhetsinnleggelse. Mesteparten av det tekniske er per nå på plass, men layouten skal endres litt etterhvert. Forhåpentligvis skal det meste fungere nå, men skulle noen oppdage noe som ikke gjør det, så skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Share Skrevet September 29, 2003 De fleste som har vært på sidene jevnlig har nok merket at det har skjedd litt diverse rart de siste dagene. Det skyldes en kraftig omlegging for å tilrettelegge litt bedre for enkel oppdatering og nyhetsinnleggelse. Mesteparten av det tekniske er per nå på plass, men layouten skal endres litt etterhvert. Forhåpentligvis skal det meste fungere nå, men skulle noen oppdage noe som ikke gjør det, så skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 29, 2003 Share Skrevet September 29, 2003 Er det du som driver med den siden her??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 29, 2003 Share Skrevet September 29, 2003 Er det du som driver med den siden her??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Share Skrevet September 29, 2003 Gjør visst det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2003 Forfatter Share Skrevet September 29, 2003 Gjør visst det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 29, 2003 Share Skrevet September 29, 2003 HMMMM bra det. eller veldiiig bra. Jeg var medlem på MBentusiastklubb.com og der var det 2-3stikker som skulle drive med den nettsiden. De hadde en årsmøte der de skulle velge de som skulle drive med siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 29, 2003 Share Skrevet September 29, 2003 HMMMM bra det. eller veldiiig bra. Jeg var medlem på MBentusiastklubb.com og der var det 2-3stikker som skulle drive med den nettsiden. De hadde en årsmøte der de skulle velge de som skulle drive med siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Masse smisking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Vi har jo Erik E46 Einum som moderator på dette forumet. Tror ikke vi trenger flere ettersom Einum er meget oppegående i toppen og veldig aktiv på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Vi har jo Erik E46 Einum som moderator på dette forumet. Tror ikke vi trenger flere ettersom Einum er meget oppegående i toppen og veldig aktiv på dette forumet Takk-takk! gr har drevet denne siden alene lenge, og nylig ble jeg utnevt til moderator. Årsaken til at gr gjorde dette har vel med min aktivitet både på dette og BMW CCNs forum å gjøre. Samt at jeg har hatt en del kontakt med gr pr mail / PM om flere ting angående denne siden og BMW generelt. I tillegg hintet jeg en del om at han trengte noen til å hjelpe seg med siden. Dessverre har jeg ikke anledning til å være så aktiv på de to nevnte forumene som jeg ønsker i sommersesongen, men jeg bidrar det jeg kan. For øyeblikket er hjemme-PCen min nede - har vært det lenge! Så det er kun fra jobb-PC at jeg får gjort noe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW/// Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 dere har værtfall gjort en god jobb! kjempebra side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg kan ikke ta æren for alt arbeidet gr har lagt ned, så jeg tenker vi sier at han har gjort en bra jobb! Så skal jeg forsøke å gjøre en god jobb som Moderator i forumet. Resten av siden får ikke jeg gjort noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå