Gjest goofy_320 Skrevet Oktober 10, 2003 Share Skrevet Oktober 10, 2003 Hvor finner jeg en kromgrill til min 320 e36 -93 mod? jeg ser de har en modell på GS Bildeler, men finnes det en kromgrill som er "hel", har bare sett slikt kit hvor man setter kromlister over de orginale svarte rillene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest goofy_320 Skrevet Oktober 10, 2003 Share Skrevet Oktober 10, 2003 Hvor finner jeg en kromgrill til min 320 e36 -93 mod? jeg ser de har en modell på GS Bildeler, men finnes det en kromgrill som er "hel", har bare sett slikt kit hvor man setter kromlister over de orginale svarte rillene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 27, 2003 Share Skrevet Oktober 27, 2003 funker som bare den der du setter de over den sorte.. det har jeg og det ble bra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 27, 2003 Share Skrevet Oktober 27, 2003 funker som bare den der du setter de over den sorte.. det har jeg og det ble bra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Skrevet Desember 2, 2003 Share Skrevet Desember 2, 2003 hos www.motortechnik.no får du sånne.. har det selv på min 93mod 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Skrevet Desember 2, 2003 Share Skrevet Desember 2, 2003 hos www.motortechnik.no får du sånne.. har det selv på min 93mod 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 11, 2004 Share Skrevet Februar 11, 2004 Jeg har et par nye ubrukte vis du ikke har fått tak i noe enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2004 Share Skrevet Mai 1, 2004 Jeg har et par nye ubrukte vis du ikke har fått tak i noe enda Hva skal du ha for en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pruli Skrevet Juni 3, 2004 Share Skrevet Juni 3, 2004 Hos Triplus i Trondheim har de du leter etter. www.triplus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå