Gjest Skrevet Oktober 31, 2003 Share Skrevet Oktober 31, 2003 Det er svak varme på mine yttre speil,det er antagelig noe galt.Ingen kontaktfeil,dette er sjekket. Er det vanskelig å bytte speilglasset sjøl ? Nødvendig med noe spesialverktøy ? og glassene koster ? Det skal monteres på en 1996 m BMW 320i Touring. Takker for svar og tips, Ha ei god helg OlaA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 31, 2003 Share Skrevet Oktober 31, 2003 Det er svak varme på mine yttre speil,det er antagelig noe galt.Ingen kontaktfeil,dette er sjekket. Er det vanskelig å bytte speilglasset sjøl ? Nødvendig med noe spesialverktøy ? og glassene koster ? Det skal monteres på en 1996 m BMW 320i Touring. Takker for svar og tips, Ha ei god helg OlaA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Jeg kjøpte nye speilglass med varme fra GS, (disse er DYRE!!!) og monterte selv.(Bare så synd at varmen i glassene ikke varte så lenge!!!?) Det går greit. Bare still speilet maks inn, slik at du ser deg selv når du sitter inne i bilen... så er det bare å dra ut speilglasset med fingrene, du kan kanskje oppleve at du må bruke litt makt for å få de ut.. Vær forsiktig så du ikke sliter av kablene som går inn på glasset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Jeg kjøpte nye speilglass med varme fra GS, (disse er DYRE!!!) og moterte selv.(Bare så synd at varmen i glassene ikke varte så lenge!!!?)Det går greit. Bare still speilet maks inn, slik at du ser deg selv når du sitter inne i bilen... så er det bare å dra ut speilglasset med fingrene, du kan kanskje oppleve at du må bruke litt makt for å få de ut.. Vær forsiktig så du ikke sliter av kablene som går inn på glasset... Gjelder dette på m3 speilet eller det orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Det orginale speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 På noen må man stikke noe inn i et lite hull for å få av speilet, f.eks E34, så man skal være forsiktig med å slite og dra før man er helt sikker på hva man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå