guran10 Skrevet November 1, 2003 Share Skrevet November 1, 2003 Har kjøpt meg hvite blinklys til min 318is. Men fant liksom ikke helt ut hvordan jeg skulle få ut de gamle lysene . Lurer på om det er noen som har et tips for hordan jeg skal gjøre det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guran10 Skrevet November 1, 2003 Forfatter Share Skrevet November 1, 2003 Har kjøpt meg hvite blinklys til min 318is. Men fant liksom ikke helt ut hvordan jeg skulle få ut de gamle lysene . Lurer på om det er noen som har et tips for hordan jeg skal gjøre det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 1, 2003 Share Skrevet November 1, 2003 Jeg går ut ifra at det er en E36? På denne bilen er blinklysene klipset på hovedlysene. Ser (kjenner) du godt etter på baksiden av lyset, så er det en leppe du må bøye litt ut for å frigjøre de. Når du har gjort det kan du skyve ut lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 1, 2003 Share Skrevet November 1, 2003 Jeg går ut ifra at det er en E36? På denne bilen er blinklysene klipset på hovedlysene. Ser (kjenner) du godt etter på baksiden av lyset, så er det en leppe du må bøye litt ut for å frigjøre de. Når du har gjort det kan du skyve ut lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå