Patrick Skrevet November 3, 2003 Share Skrevet November 3, 2003 Denn er vel mest rettet til GR men kom gjerne med inspill andre og! Har da etter vår lille diskusjon på skolegang i en annen tråd nærmest bestemt meg på hvilket studie som ville passe meg og falt for Noroff sitt Nettverk og System Administrator som er ett 2 årig studie... Har du/dere hørt noe om dette?? http://www.noroff.no/index.php?expand=420,461&show=461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet November 3, 2003 Forfatter Share Skrevet November 3, 2003 Denn er vel mest rettet til GR men kom gjerne med inspill andre og! Har da etter vår lille diskusjon på skolegang i en annen tråd nærmest bestemt meg på hvilket studie som ville passe meg og falt for Noroff sitt Nettverk og System Administrator som er ett 2 årig studie... Har du/dere hørt noe om dette?? http://www.noroff.no/index.php?expand=420,461&show=461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2003 Share Skrevet November 4, 2003 Generelt sett er jeg lite begeistrert over privatskoler som tar 70-80.000,- i året for et lite verdsatt stykke papir, som de vanlige admin/nettverks-studiene til Noroff og IT-Akademiet. Det finnes allerede så mange arbeidsledige med de samme papirene at det er vanskelig å få seg jobb. De fleste krever dessuten høyskole eller universitetsutdannelse. Men markedet kommer nok til å ta seg litt opp igjen, så det er klart det kan være gode muligheter når du er ferdig med studiene, men da er du også en del laken fattigere. Spørs hva som skjer fremover. Sett bort fra alt det andre, så synes jeg selve studiene ser greie ut. CCNA kan være nyttig. Totalt sett hadde jeg allikevel foretrukket høyskole eller universitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2003 Share Skrevet November 4, 2003 Generelt sett er jeg lite begeistrert over privatskoler som tar 70-80.000,- i året for et lite verdsatt stykke papir, som de vanlige admin/nettverks-studiene til Noroff og IT-Akademiet. Det finnes allerede så mange arbeidsledige med de samme papirene at det er vanskelig å få seg jobb. De fleste krever dessuten høyskole eller universitetsutdannelse. Men markedet kommer nok til å ta seg litt opp igjen, så det er klart det kan være gode muligheter når du er ferdig med studiene, men da er du også en del laken fattigere. Spørs hva som skjer fremover. Sett bort fra alt det andre, så synes jeg selve studiene ser greie ut. CCNA kan være nyttig. Totalt sett hadde jeg allikevel foretrukket høyskole eller universitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 16, 2004 Share Skrevet Mars 16, 2004 Hva ble det til med denne saken? Begynte du på dette i januar, eller er det til høsten du skal i gang? Virker det som bra greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 patrick "styrær" på jonsen.no han se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Noroff er noe jævla dritt, det eneste man kan få etter ferdig utdannelse er gjeld,pluss at de er noen idioter der hvor jeg kommer fra,kunne mye mere enn læreren. Har aldri kastet så mange penger ut av vinduet før, styr unna dem+alle andre privat skoler, få deg en ekte utdannelse:) Lykke til med det du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Skoler som det er veldig nedprioritert av bedrifter når de ansetter folk. De vil helst ha noen med Bachlor eller Mastergrad fra en høyskole. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arvid20 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hos Firebrand Training CCNA opplaering kan du klare eksamen på første forsøk. Klarer du ikke eksamen kan du ta kurset igjen gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hos Firebrand Training CCNA opplaering kan du klare eksamen på første forsøk. Klarer du ikke eksamen kan du ta kurset igjen gratis. Gratulerer, tråden er 8 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 første innlegget hans...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Han har nok ikke søkt på bmw når han havna på bimmers nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg