Gå til innhold

Ang skolegang!

Patrick
 Share

Anbefalte innlegg

Denn er vel mest rettet til GR men kom gjerne med inspill andre og!

Har da etter vår lille diskusjon på skolegang i en annen tråd nærmest bestemt meg på hvilket studie som ville passe meg og falt for Noroff sitt Nettverk og System Administrator som er ett 2 årig studie... Har du/dere hørt noe om dette??

http://www.noroff.no/index.php?expand=420,461&show=461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denn er vel mest rettet til GR men kom gjerne med inspill andre og!

Har da etter vår lille diskusjon på skolegang i en annen tråd nærmest bestemt meg på hvilket studie som ville passe meg og falt for Noroff sitt Nettverk og System Administrator som er ett 2 årig studie... Har du/dere hørt noe om dette??

http://www.noroff.no/index.php?expand=420,461&show=461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett er jeg lite begeistrert over privatskoler som tar 70-80.000,- i året for et lite verdsatt stykke papir, som de vanlige admin/nettverks-studiene til Noroff og IT-Akademiet.

Det finnes allerede så mange arbeidsledige med de samme papirene at det er vanskelig å få seg jobb. De fleste krever dessuten høyskole eller universitetsutdannelse.

Men markedet kommer nok til å ta seg litt opp igjen, så det er klart det kan være gode muligheter når du er ferdig med studiene, men da er du også en del laken fattigere. Spørs hva som skjer fremover.

Sett bort fra alt det andre, så synes jeg selve studiene ser greie ut. CCNA kan være nyttig.

Totalt sett hadde jeg allikevel foretrukket høyskole eller universitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett er jeg lite begeistrert over privatskoler som tar 70-80.000,- i året for et lite verdsatt stykke papir, som de vanlige admin/nettverks-studiene til Noroff og IT-Akademiet.

Det finnes allerede så mange arbeidsledige med de samme papirene at det er vanskelig å få seg jobb. De fleste krever dessuten høyskole eller universitetsutdannelse.

Men markedet kommer nok til å ta seg litt opp igjen, så det er klart det kan være gode muligheter når du er ferdig med studiene, men da er du også en del laken fattigere. Spørs hva som skjer fremover.

Sett bort fra alt det andre, så synes jeg selve studiene ser greie ut. CCNA kan være nyttig.

Totalt sett hadde jeg allikevel foretrukket høyskole eller universitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 10 months later...

Noroff er noe jævla dritt, det eneste man kan få etter ferdig utdannelse er gjeld,pluss at de er noen idioter der hvor jeg kommer fra,kunne mye mere enn læreren.

Har aldri kastet så mange penger ut av vinduet før, styr unna dem+alle andre privat skoler, få deg en ekte utdannelse:)

Lykke til med det du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...