Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Generelt sett er jeg lite begeistrert over privatskoler som tar 70-80.000,- i året for et lite verdsatt stykke papir, som de vanlige admin/nettverks-studiene til Noroff og IT-Akademiet.

Det finnes allerede så mange arbeidsledige med de samme papirene at det er vanskelig å få seg jobb. De fleste krever dessuten høyskole eller universitetsutdannelse.

Men markedet kommer nok til å ta seg litt opp igjen, så det er klart det kan være gode muligheter når du er ferdig med studiene, men da er du også en del laken fattigere. Spørs hva som skjer fremover.

Sett bort fra alt det andre, så synes jeg selve studiene ser greie ut. CCNA kan være nyttig.

Totalt sett hadde jeg allikevel foretrukket høyskole eller universitet...

Skrevet

Generelt sett er jeg lite begeistrert over privatskoler som tar 70-80.000,- i året for et lite verdsatt stykke papir, som de vanlige admin/nettverks-studiene til Noroff og IT-Akademiet.

Det finnes allerede så mange arbeidsledige med de samme papirene at det er vanskelig å få seg jobb. De fleste krever dessuten høyskole eller universitetsutdannelse.

Men markedet kommer nok til å ta seg litt opp igjen, så det er klart det kan være gode muligheter når du er ferdig med studiene, men da er du også en del laken fattigere. Spørs hva som skjer fremover.

Sett bort fra alt det andre, så synes jeg selve studiene ser greie ut. CCNA kan være nyttig.

Totalt sett hadde jeg allikevel foretrukket høyskole eller universitet...

• 4 months later...
Skrevet

Hva ble det til med denne saken? Begynte du på dette i januar, eller er det til høsten du skal i gang? Virker det som bra greier?

• 10 months later...
Skrevet

Noroff er noe jævla dritt, det eneste man kan få etter ferdig utdannelse er gjeld,pluss at de er noen idioter der hvor jeg kommer fra,kunne mye mere enn læreren.

Har aldri kastet så mange penger ut av vinduet før, styr unna dem+alle andre privat skoler, få deg en ekte utdannelse:)

Lykke til med det du velger.

Skrevet

Skoler som det er veldig nedprioritert av bedrifter når de ansetter folk. De vil helst ha noen med Bachlor eller Mastergrad fra en høyskole.

• 5 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...