///M power Skrevet November 4, 2003 Share Skrevet November 4, 2003 Hei jeg lurte på om hvordan man spinner bak hjul på bil. Nå mener jeg på en bil som står parkert med bak hjul i drift sånn at det kommer røyk ut av hjulene. har jo prøvd flere ganger men nei det går ikke. jeg tar jo clutch og brems inne og gasses sammtidig så slipper jeg cluchten litt. resultatet blir motor stopp Kan man spinne hjul med en bil med litt over 100hk??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 4, 2003 Forfatter Share Skrevet November 4, 2003 Hei jeg lurte på om hvordan man spinner bak hjul på bil. Nå mener jeg på en bil som står parkert med bak hjul i drift sånn at det kommer røyk ut av hjulene. har jo prøvd flere ganger men nei det går ikke. jeg tar jo clutch og brems inne og gasses sammtidig så slipper jeg cluchten litt. resultatet blir motor stopp Kan man spinne hjul med en bil med litt over 100hk??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet November 4, 2003 Share Skrevet November 4, 2003 ikke no problem!!! det du kommer med der skal funke men det kreves litt erfaring og det lønner seg jo og ha turtallet der det er mest dreimoment Ellers kan du jo ta konge trikset med litt olje på hjulet før du skal spinne og da vil du få mer "slipp" og en hel haug med røyk.... Men som alle vet er ikke dette noe smertefritt projekt for bilen da det belaster mye av driverk og ikke minst Hardy skive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet November 4, 2003 Share Skrevet November 4, 2003 ikke no problem!!! det du kommer med der skal funke men det kreves litt erfaring og det lønner seg jo og ha turtallet der det er mest dreimoment Ellers kan du jo ta konge trikset med litt olje på hjulet før du skal spinne og da vil du få mer "slipp" og en hel haug med røyk.... Men som alle vet er ikke dette noe smertefritt projekt for bilen da det belaster mye av driverk og ikke minst Hardy skive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 5, 2003 Share Skrevet November 5, 2003 jeg husker jeg prøvde dette på en bil det m-power nevner, hørte en jævlig klikk inni panseret,vet ennå ikke hva som skjedde med bilen til en kompis,han var jo heldigvis ikke der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 5, 2003 Share Skrevet November 5, 2003 jeg husker jeg prøvde dette på en bil det m-power nevner, hørte en jævlig klikk inni panseret,vet ennå ikke hva som skjedde med bilen til en kompis,han var jo heldigvis ikke der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2003 Share Skrevet November 5, 2003 Målet er vel å bare bremse på forhjulene, så hvis du klemmer bremsa for hardt inn låser du bakhjulene også. Derfor må du være litt forsiktig på bremsa. Føle deg frem til et sted mellom at bilen går fremover og at den tar for mye bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2003 Share Skrevet November 5, 2003 Målet er vel å bare bremse på forhjulene, så hvis du klemmer bremsa for hardt inn låser du bakhjulene også. Derfor må du være litt forsiktig på bremsa. Føle deg frem til et sted mellom at bilen går fremover og at den tar for mye bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Mest mulig gass, clutchen rett ut, litt inn med brems og BUUUUUUUUUUUUUUURN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 går det ikke an å kjøpe magnetventiler som gjør slik at du kan skru av eller kvele bremsene bak? isåfall vet noen hvor jeg kan få tak i ?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Hylland: Vi kan jo prøve å få han til å bevare drivverk etc;) artax: Jo, det får man kjøpt. Men det er da ingen hensikt, du klarer fint å burne med bilen din uten at du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 hehe sant det, men kan jo ver litt kjekt å ha hehe helt til du glemmer å skru på bremsene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Rart att en nesten 3 år gammel post pluttselig våkner til live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 hehe lol så ikke det før du sa det, håper du har lært deg det til nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 haha, så bra...lage en tråd om hvordan man børner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå