Gå til innhold

Hvordan spinne bak hjul???

///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om hvordan man spinner bak hjul på bil.

Nå mener jeg på en bil som står parkert med bak hjul i drift sånn at det kommer røyk ut av hjulene.

har jo prøvd flere ganger men nei det går ikke.

jeg tar jo clutch og brems inne og gasses sammtidig så slipper jeg cluchten litt. resultatet blir motor stopp :oops:

Kan man spinne hjul med en bil med litt over 100hk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg lurte på om hvordan man spinner bak hjul på bil.

Nå mener jeg på en bil som står parkert med bak hjul i drift sånn at det kommer røyk ut av hjulene.

har jo prøvd flere ganger men nei det går ikke.

jeg tar jo clutch og brems inne og gasses sammtidig så slipper jeg cluchten litt. resultatet blir motor stopp :oops:

Kan man spinne hjul med en bil med litt over 100hk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no problem!!! det du kommer med der skal funke men det kreves litt erfaring og det lønner seg jo og ha turtallet der det er mest dreimoment :twisted: Ellers kan du jo ta konge trikset med litt olje på hjulet før du skal spinne og da vil du få mer "slipp" og en hel haug med røyk.... :headbang: Men som alle vet er ikke dette noe smertefritt projekt for bilen da det belaster mye av driverk og ikke minst Hardy skive... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no problem!!! det du kommer med der skal funke men det kreves litt erfaring og det lønner seg jo og ha turtallet der det er mest dreimoment :twisted: Ellers kan du jo ta konge trikset med litt olje på hjulet før du skal spinne og da vil du få mer "slipp" og en hel haug med røyk.... :headbang: Men som alle vet er ikke dette noe smertefritt projekt for bilen da det belaster mye av driverk og ikke minst Hardy skive... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker jeg prøvde dette på en bil det m-power nevner, hørte en jævlig klikk inni panseret,vet ennå ikke hva som skjedde med bilen til en kompis,han var jo heldigvis ikke der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker jeg prøvde dette på en bil det m-power nevner, hørte en jævlig klikk inni panseret,vet ennå ikke hva som skjedde med bilen til en kompis,han var jo heldigvis ikke der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er vel å bare bremse på forhjulene, så hvis du klemmer bremsa for hardt inn låser du bakhjulene også. Derfor må du være litt forsiktig på bremsa. Føle deg frem til et sted mellom at bilen går fremover og at den tar for mye bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er vel å bare bremse på forhjulene, så hvis du klemmer bremsa for hardt inn låser du bakhjulene også. Derfor må du være litt forsiktig på bremsa. Føle deg frem til et sted mellom at bilen går fremover og at den tar for mye bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...