Gå til innhold

1994 318i selges! SE HER!! KUPP!!!


eirikn
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min elskverdige 318i for en rimelig pengesum snarest!

Bilen har trillet 147000 ubetydelige kilometer og er i TOPP tilstand. Fulgt alle servicer og siste service er tatt 6november i år!

Både clutch og dynamo ble byttet på 145500km .... $$$..

Av utstyr kan man nevne følgende ... el vindu - soltak - speil. Alarm og startsperre. Fjernstyrt sentrallås og ellers sånt som er standard på bmwer av denne årgang.

Fargen er Samoa Blå .. en veldig sjelden og virkelig pen farge! Har fått mange positive kommentarer om at den skiller seg ut.

Er 17" sommerfelger med dekkdimensjon 215/45/17 .. Ubetydelig brukt.

Vinterskoene er piggfri og sitter på et sett 16" alu. 205/55/16. Følger også med ett sett gode piggdekk om det er ønskelig uten tillegg i pris.

Bilen er senket 40mm med APEX senkesett så den slipper ikke i første sving... Sideskjørtene og fangerene er i ettertid lakkert helt ned og det er montert lyktespoilere lakkert i bilens farge.

Hvite blinkers hele veien rundt er jo en selvfølge....

Er montert en "grei" stereo i bilen m JVCspiller JBLsub og ALPINE V12 5kanals forsterker som følger med uten pristillegg.

Om du skulle være litt interessert er det bare å ta kontakt så skal jeg maile deg bilder og sånt av bilen!

Ta kontakt på eirik@nilsen.vg eller på telefon 402 18 402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger min elskverdige 318i for en rimelig pengesum snarest!

Bilen har trillet 147000 ubetydelige kilometer og er i TOPP tilstand. Fulgt alle servicer og siste service er tatt 6november i år!

Både clutch og dynamo ble byttet på 145500km .... $$$..

Av utstyr kan man nevne følgende ... el vindu - soltak - speil. Alarm og startsperre. Fjernstyrt sentrallås og ellers sånt som er standard på bmwer av denne årgang.

Fargen er Samoa Blå .. en veldig sjelden og virkelig pen farge! Har fått mange positive kommentarer om at den skiller seg ut.

Er 17" sommerfelger med dekkdimensjon 215/45/17 .. Ubetydelig brukt.

Vinterskoene er piggfri og sitter på et sett 16" alu. 205/55/16. Følger også med ett sett gode piggdekk om det er ønskelig uten tillegg i pris.

Bilen er senket 40mm med APEX senkesett så den slipper ikke i første sving... Sideskjørtene og fangerene er i ettertid lakkert helt ned og det er montert lyktespoilere lakkert i bilens farge.

Hvite blinkers hele veien rundt er jo en selvfølge....

Er montert en "grei" stereo i bilen m JVCspiller JBLsub og ALPINE V12 5kanals forsterker som følger med uten pristillegg.

Om du skulle være litt interessert er det bare å ta kontakt så skal jeg maile deg bilder og sånt av bilen!

Ta kontakt på eirik@nilsen.vg eller på telefon 402 18 402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...