eirikn Skrevet November 15, 2003 Share Skrevet November 15, 2003 Heisann! Noen som har erfaringer med BMW 320Diesel motoren? 2000mod med 136hk Positiv og negativ respons er velkommen ... eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikn Skrevet November 15, 2003 Forfatter Share Skrevet November 15, 2003 Heisann! Noen som har erfaringer med BMW 320Diesel motoren? 2000mod med 136hk Positiv og negativ respons er velkommen ... eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2003 Share Skrevet November 15, 2003 Har hatt en 98-modell (E46) 320d (136hk) i godt og vel et halvt år nå, og har så langt kun positive erfaringer. Dette er min første dieselbil, og ytelsesmessig ble jeg positivt overrasket, selv om den selvsagt ikke kan måle seg meg E30 325i som jeg hadde før der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2003 Share Skrevet November 15, 2003 Har hatt en 98-modell (E46) 320d (136hk) i godt og vel et halvt år nå, og har så langt kun positive erfaringer. Dette er min første dieselbil, og ytelsesmessig ble jeg positivt overrasket, selv om den selvsagt ikke kan måle seg meg E30 325i som jeg hadde før der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Skrevet November 21, 2003 Share Skrevet November 21, 2003 Hei, Jeg har hatt min 2000 320dt siden juli, og er meget godt fornøyd. Gode kjøreegenskaper og trekkvillig motor. Effektkurven har en "dip" rundt 2000 omdr., og den liker jeg ikke. Regner med at den blir flatet ut om jeg gjøre noe greier med mototstyringen. Skal komme tilbake med rapport hvis det blir noe chipping. Billig i drift er den også. Ligger på 0,59 på blandet. Under 0,50 på langkjøring! E. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Skrevet November 21, 2003 Share Skrevet November 21, 2003 Hei, Jeg har hatt min 2000 320dt siden juli, og er meget godt fornøyd. Gode kjøreegenskaper og trekkvillig motor. Effektkurven har en "dip" rundt 2000 omdr., og den liker jeg ikke. Regner med at den blir flatet ut om jeg gjøre noe greier med mototstyringen. Skal komme tilbake med rapport hvis det blir noe chipping. Billig i drift er den også. Ligger på 0,59 på blandet. Under 0,50 på langkjøring! E. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
130 Skrevet Januar 15, 2004 Share Skrevet Januar 15, 2004 Har hatt min 320d siden i mai 2003. Har kun gode erfaringer både effektmessig og hva drivstofføkonomi angår. Har imidlertid hatt noe problem med Webastoen, men når sirkulasjonspumpen blir byttet regner jeg det løser seg. Webastoen er montert høyt i systemet noe som kan bli et problem hvis det kommer luft i kjølesystemet da pumpa ikke suger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå