Fakerlan Skrevet November 16, 2003 Skrevet November 16, 2003 Jeg er på utkikk etter lykter til min BMW 523 ia touring. Jeg vil ha baklykter med hvite blinklys og frontlykter med lysring. Er det noen som vet hvir jeg kan få tak i det til en fornuftig pris?
Fakerlan Skrevet November 16, 2003 Forfatter Skrevet November 16, 2003 Jeg er på utkikk etter lykter til min BMW 523 ia touring. Jeg vil ha baklykter med hvite blinklys og frontlykter med lysring. Er det noen som vet hvir jeg kan få tak i det til en fornuftig pris?
Gunnar Skrevet November 16, 2003 Skrevet November 16, 2003 Hvis du har tenkt å kjøpe dette nytt så kan du ta en titt på GS Bildeler og Motor Technik, linker ligger under "Deler" til høyre. Førstnevnte gir også rabatt dersom du er medlem i BMWCCN...
Gunnar Skrevet November 16, 2003 Skrevet November 16, 2003 Hvis du har tenkt å kjøpe dette nytt så kan du ta en titt på GS Bildeler og Motor Technik, linker ligger under "Deler" til høyre. Førstnevnte gir også rabatt dersom du er medlem i BMWCCN...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå