Fakerlan Skrevet November 16, 2003 Share Skrevet November 16, 2003 Jeg er på utkikk etter lykter til min BMW 523 ia touring. Jeg vil ha baklykter med hvite blinklys og frontlykter med lysring. Er det noen som vet hvir jeg kan få tak i det til en fornuftig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakerlan Skrevet November 16, 2003 Forfatter Share Skrevet November 16, 2003 Jeg er på utkikk etter lykter til min BMW 523 ia touring. Jeg vil ha baklykter med hvite blinklys og frontlykter med lysring. Er det noen som vet hvir jeg kan få tak i det til en fornuftig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2003 Share Skrevet November 16, 2003 Hvis du har tenkt å kjøpe dette nytt så kan du ta en titt på GS Bildeler og Motor Technik, linker ligger under "Deler" til høyre. Førstnevnte gir også rabatt dersom du er medlem i BMWCCN... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2003 Share Skrevet November 16, 2003 Hvis du har tenkt å kjøpe dette nytt så kan du ta en titt på GS Bildeler og Motor Technik, linker ligger under "Deler" til høyre. Førstnevnte gir også rabatt dersom du er medlem i BMWCCN... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pruli Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 Triplus i trondheim??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå