Gå til innhold

Feil med bensinmåler!!!


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest ropa

Har brukt ropa som brukernavn før æ ble medlem, trur æ e medlem nu, står iallefall oppført i medlems-lista!

Litt irreteranes når man ska bli medlem så kan man ikke logge inn engang, j.... kjipt! :angry:

Hva ska æ gjøre da?? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fant du noen gang ut hva som var problemet her???

Jeg har hatt samme problemet på min E36. Noen ganger detter bensinnåla helt ned til "Empty", og blir der en stund. Plutselig står den riktig igjen da.

Har lagt merke til at det kan ha noe med at jeg har overfylt tanken. U know, plutselig finner man billig bensin og skal presse inn hver eneste dråpe man kan. Da virker det som om jeg har druknet et eller annet inni tanken, og at jeg må kjøre litt for at denne "etellerannet" skal tørke eller no. Bensinmåleren kommer alltid tilbake, men det kan variere hvor lang tid det tar...1 dag, 1 uke osv...så jeg har lagt meg til vane og alltid resette tellern når jeg fyller, sånn at jeg ca kan beregne hvor mange liter jeg har igjen på tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at du har ett jordingsproblem. Ganske vanlig på de fleste merker. Har hatt det i båten 2 ganger selv, men det er nok litt lettere å søke der da. Båter lever ett hardt liv med eiring, risting/slag og motorer som stort sett går på tiln. maks effekt. Sjekk ledningene dine, eller få noen til å gjøre det for deg om du ikke sikker på hvordan det gjøres. Mye kostbar elektronikk som er besynderlig lett å få tatt livet av.

Eks. på følsomheten er en kjenning som kjøpte seg en 735 i tyskland. Fikk den opp hit, og bilen ville ikke gå skikkelig. Fjusket, tregstartet osv. Etter mange runder hos BMW her hjemme kom det en spesialist med fly fra tyskland og fant ett ettermonterte "biltema" rele for aut. kjørelys! :wink:

Hadde også selv ett problem tidligere med bakrutevisker, og fikk vite at det er "alltid" ledningsnettet inn til bakluke som får ett brudd etter noen år. Skiftet like godt hele ledningsnettet uten bedring. Viste seg da at det var alle 3 modulene for visker som var defekt. Ikke dyrt, men det gikk veeeeeeldig mye tid på ett enkelt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...