Spyder Skrevet November 25, 2003 Share Skrevet November 25, 2003 Har sett litt rundt på styling til bilen min.. kom opp med en pris på ca 13K for et såkalt e-39 look fangere, skjørt, bakrute spoiler, bagaselokk spoiler, lyktelister... Noen om har kommentar på denne prisen? evt vet om noen steder som har billig/tøff styling? (har sjekka alle de som er lista på siden her) -Spyder- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spyder Skrevet November 25, 2003 Forfatter Share Skrevet November 25, 2003 Har sett litt rundt på styling til bilen min.. kom opp med en pris på ca 13K for et såkalt e-39 look fangere, skjørt, bakrute spoiler, bagaselokk spoiler, lyktelister... Noen om har kommentar på denne prisen? evt vet om noen steder som har billig/tøff styling? (har sjekka alle de som er lista på siden her) -Spyder- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2003 Share Skrevet November 26, 2003 Har sett litt rundt på styling til bilen min.. kom opp med en pris på ca 13K for et såkalt e-39 look fangere, skjørt, bakrute spoiler, bagaselokk spoiler, lyktelister... Noen om har kommentar på denne prisen? evt vet om noen steder som har billig/tøff styling? (har sjekka alle de som er lista på siden her) -Spyder- Prisen høres ikke så ille ut den, men husk at alt må lakkeres også... De forslagene jeg har til stylingsjapper er de på menyen, så jeg kan ikke komme med noe mer der. Kanskje med unntak av amerikanske sjapper, men de norske forhandler stort sett det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2003 Share Skrevet November 26, 2003 Har sett litt rundt på styling til bilen min.. kom opp med en pris på ca 13K for et såkalt e-39 look fangere, skjørt, bakrute spoiler, bagaselokk spoiler, lyktelister... Noen om har kommentar på denne prisen? evt vet om noen steder som har billig/tøff styling? (har sjekka alle de som er lista på siden her) -Spyder- Prisen høres ikke så ille ut den, men husk at alt må lakkeres også... De forslagene jeg har til stylingsjapper er de på menyen, så jeg kan ikke komme med noe mer der. Kanskje med unntak av amerikanske sjapper, men de norske forhandler stort sett det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spyder Skrevet November 27, 2003 Forfatter Share Skrevet November 27, 2003 Ja, det er stort sett det samme som finnes overalt så jeg... *spare penger nå* blir "litt" anna look på bilen for en ikke så allerværst penge!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spyder Skrevet November 27, 2003 Forfatter Share Skrevet November 27, 2003 Ja, det er stort sett det samme som finnes overalt så jeg... *spare penger nå* blir "litt" anna look på bilen for en ikke så allerværst penge!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå