Gå til innhold

BMW på NRK


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Fredag 5 des ble det vist en program på nrk.

fikk ikke med heleprogramen men når jeg slo på tv'en så så jeg hitler og mannen som pratet i bakgrunn nevnet bmw, også kom det en bilde av en gammel bmw fra 50tallet.

litt vidre i programen fikk jeg med at det hanldet om en person som skulle lreve noen penger fra bmw.angående hva det vet jeg ikke og han hadde sendt t brev til bmw i 1992-93 og fikk ikke svar tilbake. Og etter ti år igjen prøvde han å kontakte BMW hovedkvarter i USA. men han fikk svar som nei igjen etter ti år.

vet noen hva den programmen handlet om fikk ikke med alt fra begynnelsen.

skulle ikke hovedkvarteren være i tyskland???

men det ble vist litt om bmw i programmen og det var positiv de viste litt om z3 osv.

var det mange som så den programmen??

følg med på nrk kansje det vises repitasjon av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 5 des ble det vist en program på nrk.

fikk ikke med heleprogramen men når jeg slo på tv'en så så jeg hitler og mannen som pratet i bakgrunn nevnet bmw, også kom det en bilde av en gammel bmw fra 50tallet.

litt vidre i programen fikk jeg med at det hanldet om en person som skulle lreve noen penger fra bmw.angående hva det vet jeg ikke og han hadde sendt t brev til bmw i 1992-93 og fikk ikke svar tilbake. Og etter ti år igjen prøvde han å kontakte BMW hovedkvarter i USA. men han fikk svar som nei igjen etter ti år.

vet noen hva den programmen handlet om fikk ikke med alt fra begynnelsen.

skulle ikke hovedkvarteren være i tyskland???

men det ble vist litt om bmw i programmen og det var positiv de viste litt om z3 osv.

var det mange som så den programmen??

følg med på nrk kansje det vises repitasjon av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om den anonyme "tufsen". :?

Det er til stadighet noen som hakker på skrivefeil på BMW-klubben sitt diskusjonsfora også. Det de ikke tenker på er at vedkommende kanskje har dysleksi, eller kanskje har et annet morsmål. Så lenge folk prøver så godt de kan, tar seg litt tid når de skriver, prøver å sette komma innimellom, og stor bokstav etter punktum så bør man være fornøyd. Samt begrenser dialektord/forkortelser og SMS-språk, noe som ikke er nødvendig å bruke når man har all verdens plass til rådighet.

Alle kan ikke være språkprofessorer heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om den anonyme "tufsen". :?

Det er til stadighet noen som hakker på skrivefeil på BMW-klubben sitt diskusjonsfora også. Det de ikke tenker på er at vedkommende kanskje har dysleksi, eller kanskje har et annet morsmål. Så lenge folk prøver så godt de kan, tar seg litt tid når de skriver, prøver å sette komma innimellom, og stor bokstav etter punktum så bør man være fornøyd. Samt begrenser dialektord/forkortelser og SMS-språk, noe som ikke er nødvendig å bruke når man har all verdens plass til rådighet.

Alle kan ikke være språkprofessorer heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...