Gå til innhold

Stereoanlegg og skrangling

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en BMW E36 Compact der innmaten i bakluka skrangler og lager ulyder når jeg spiller litt høyt. Har fjernet innmaen og funnet ut at det er låsemekanismen som skrangler. Spørsmålet mitt er om dere vet om hva jeg kan gjere for å fjerne slarkingen i ledda i låsemekanismen. Det er selve akslingen mellom nøkkelen og låsen og akslingen mellom sentrallåsmotoren og nøkkelen.

Kan legg ut bilde senere visst det er behov.

:D Takker på forhånd for alle seriøse forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BMW E36 Compact der innmaten i bakluka skrangler og lager ulyder når jeg spiller litt høyt. Har fjernet innmaen og funnet ut at det er låsemekanismen som skrangler. Spørsmålet mitt er om dere vet om hva jeg kan gjere for å fjerne slarkingen i ledda i låsemekanismen. Det er selve akslingen mellom nøkkelen og låsen og akslingen mellom sentrallåsmotoren og nøkkelen.

Kan legg ut bilde senere visst det er behov.

:D Takker på forhånd for alle seriøse forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoj, jeg har også en e36 compact hvor jeg har bygd stereo

tror jeg har skrevet masse om støy osv i andre tråder i forumet her

om du sjekker litt bakover er det mulig du finner litt.

Åssen har du bygd? Fint om du legger ut noen bilder så jeg får se åssen det blir!

Hva slags komponenter har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoj, jeg har også en e36 compact hvor jeg har bygd stereo

tror jeg har skrevet masse om støy osv i andre tråder i forumet her

om du sjekker litt bakover er det mulig du finner litt.

Åssen har du bygd? Fint om du legger ut noen bilder så jeg får se åssen det blir!

Hva slags komponenter har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er usikker på hvordan den ser ut, og regner med at det er vanskelig å dempe den med skumgummi/støydempingsmatter eller andre lignende materialer. Men hva med å klemme inn litt tykt fett eller en eller annen type pasta inni, slik at den ikke kan vibrere på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er usikker på hvordan den ser ut, og regner med at det er vanskelig å dempe den med skumgummi/støydempingsmatter eller andre lignende materialer. Men hva med å klemme inn litt tykt fett eller en eller annen type pasta inni, slik at den ikke kan vibrere på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...