Dundee Skrevet Desember 10, 2003 Share Skrevet Desember 10, 2003 Hei.. Jeg har alltså en Bmw 320i cab. Jeg har da noen Rondell 53 (8.5 * 17") Impress ET-13, felger som jeg har på bilen, og som jeg så gjerne vil få godkjent.. Felgene er laget for 5-serie Bmw, og da e det jo et lite problem. Er det noen som helst mulighet for og få papir på at jeg kan ha de felgene på bilen min? En kamerat av meg har papir ifrå tyskland på at det går og ha slike felger på en 3-Serie, men gjelder det papiret i Norge? Takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dundee Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hei.. Jeg har alltså en Bmw 320i cab. Jeg har da noen Rondell 53 (8.5 * 17") Impress ET-13, felger som jeg har på bilen, og som jeg så gjerne vil få godkjent.. Felgene er laget for 5-serie Bmw, og da e det jo et lite problem. Er det noen som helst mulighet for og få papir på at jeg kan ha de felgene på bilen min? En kamerat av meg har papir ifrå tyskland på at det går og ha slike felger på en 3-Serie, men gjelder det papiret i Norge? Takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 10, 2003 Share Skrevet Desember 10, 2003 Tror nok det kan bli vanskelig. Avviket fra originalt innpress kan være max 7.5mm på hver side her i Norge. Du har jo 29mm avvik på hver side... Men for all del, du kan jo ta en telefon til Biltilsynet og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 10, 2003 Share Skrevet Desember 10, 2003 Tror nok det kan bli vanskelig. Avviket fra originalt innpress kan være max 7.5mm på hver side her i Norge. Du har jo 29mm avvik på hver side... Men for all del, du kan jo ta en telefon til Biltilsynet og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå