Dundee Skrevet Desember 12, 2003 Share Skrevet Desember 12, 2003 Hvilke felger syntes dere på forumet er kule til Bmw 320i cab.. Er ute etter felger som er bred kant på og som er lovlige på 3 serien.. Er brock 8.5 * 17" felger lovlige? De synst jeg er stilige.. kom med forslag.. Men helst lovlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dundee Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2003 Hvilke felger syntes dere på forumet er kule til Bmw 320i cab.. Er ute etter felger som er bred kant på og som er lovlige på 3 serien.. Er brock 8.5 * 17" felger lovlige? De synst jeg er stilige.. kom med forslag.. Men helst lovlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 12, 2003 Share Skrevet Desember 12, 2003 Hvilke brock-felger er det snakk om? Og det er en E36 regner jeg med? Du kan se noen av typene her: http://www.amimotorsports.com/wheels.htm (et stykke ned på sida kommer Brock) Brock har pleid å ha felger som passer til BMW, så jeg tror nok ikke det bør være noe problem med 8.5x17" så sant du finner de med riktig innpress... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dundee Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2003 noen som vet om norske importører av brock? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå