Gjest BigBlue Skrevet Desember 16, 2003 Share Skrevet Desember 16, 2003 Hei BMW kjennere. Har kjøpt meg en MBW 92 modell E36 og lurer på om dere kan poengtere på svakheter på denne bilen, slik at jeg eventuelt går gjennom dem. En annen ting er at jeg har lyst på girkule i skinn og ratt i skinn. Helst originalt eller duplicat. Noen tips om hvor jeg får tak i slike deler til en rimelig penge? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Desember 16, 2003 Share Skrevet Desember 16, 2003 En annen ting er at jeg har lyst på girkule i skinn og ratt i skinn. Helst originalt eller duplicat. Noen tips om hvor jeg får tak i slike deler til en rimelig penge? GS Bildeler (på Møre) skaffer det du vil ha til BMW, OS Bildeler (i Rogaland) og JO Bildeler (i Trondheim - ingen hjemmeside men samlokalisert med EMMSport) har samme vareutvalg, samme pris og samme BMW CCN-rabatt. Ellers har jo Motor Technik (i Skien - tidligere BMWSpesialisten Norge) også omtrent samme utvalg, de har også BMW CCN-rabatt. Merk at på enkelte deler er faktisk BMW-forhandlerne billigere, selv om dette sannsynligvis ikke er tilfelle på de delene du nevner her. Også de fleste BMW-forhandlere innrømmer rabatt til medlemmer av BMW CCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BigBlue Skrevet Desember 17, 2003 Share Skrevet Desember 17, 2003 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå