Patrick Skrevet Januar 7, 2004 Share Skrevet Januar 7, 2004 Heisan Gutter!!! Lurte på om dere "nett ulver" hadde noen smarte steder de kunne funnet en topgear video til meg, den med slr mclaren bilen.... Så det på top gear for ett par søndager siden og pappa hadde dritt lyst til og se den han og. En liten mercedes fan c... hehe Skal få tatt han med en tur når bilen er ferdig så han skjønner at han må velge BMW neste gang bilbytte står for tur BMW POWER 4 EVER!!!!! Ellers på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 8, 2004 Share Skrevet Januar 8, 2004 Jeg vet et sted den ligger, men man får ikke tilgang til den uten videre. Skal prøve å ordne, men det kan ta litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Januar 8, 2004 Share Skrevet Januar 8, 2004 hva med kazaa imesh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hadde vært topp GR og ang imesh og kazaa så kan jeg ikke bruke det på pc'en her på jobben og min egen ligger i deler.... Skal ha inn no vannavkjøling og dritt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 8, 2004 Share Skrevet Januar 8, 2004 Sjekka på Kazaa jeg. Fant ikke SLR-klippet der - men mange andre. PS: Flytta tråden fra Bilder og hit i går. Hvis det var forvirrende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2004 oki.... får lete ett annet sted jeg da..... hmmm Ellers takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2004 Share Skrevet Januar 17, 2004 Tjohei. Hvis du ikke har fått den ned ennå: http://64.246.54.65/rf_videos/road_test ... desSLR.avi (ca. 68MB) (høyreklikk og save target as/lagre som) PS: Sinnsykt overbelasta server. Ligger typisk på 3-4KB/sek. Men du får den iallefall ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenfl Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 prøv på : sleepy-fish.com der er det masse filmer av mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå