Gå til innhold

Hvilken felgtype? (ATT: ///M power)


Anbefalte innlegg

Er nok 19" ja. Lekre felger. ;-)

Hvordan ser felgene dine ut etterhvert, Erik? Det er jo kopifelger, så jeg tenker på hvordan kvaliteten er. Liker veldig godt ACS Type III Racing-felgene, men skal jeg kjøpe slikt noen gang, så blir det *ikke* orignale. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt dem en sesong, og så langt er de pene, men kvaliteten er ikke på AC Schnitzer-nivå, det merket jeg allerede ved monteringen, for det var lett å skrape opp lakken hvis jeg var litt uheldig med hjulkrysset...! ](*,)

Jeg har skikkelig lyst på originale AC Schnitzer/Alpina/BMW M-felger, men så lenge jeg ikke har full økonomisk handlefrihet så får jeg nøye meg med sekunda vare. :D

PS! Linken under smileyene, kunne du ikke sett på den, slik at den åpner NewWindows stort nok til å se alle de andre uten å måtte resize?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt dem en sesong, og så langt er de pene, men kvaliteten er ikke på AC Schnitzer-nivå, det merket jeg allerede ved monteringen, for det var lett å skrape opp lakken hvis jeg var litt uheldig med hjulkrysset...! ](*,)

Høres jo greit nok ut det. Kan jo kjøpe nye slike hvert år i 10 år for å komme opp på samme prisen som ekte vare, og de blir jo også stygge av fortauskanter...

Jeg har skikkelig lyst på originale AC Schnitzer/Alpina/BMW M-felger, men så lenge jeg ikke har full økonomisk handlefrihet så får jeg nøye meg med sekunda vare. :D

Da hadde du gjerne ikke kjørt 320d heller? Jeg mener.. prisen på et sett med slike felger er jo ofte tilsvarende minst et hakk opp på motorstørrelse på brukte nyere biler. ;-)

PS! Linken under smileyene, kunne du ikke sett på den, slik at den åpner NewWindows stort nok til å se alle de andre uten å måtte resize?

Nå tror jeg den skal være grei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo greit nok ut det. Kan jo kjøpe nye slike hvert år i 10 år for å komme opp på samme prisen som ekte vare, og de blir jo også stygge av fortauskanter...

Vel, hvert år i 10 år var kanskje å ta i. De kostet tross alt 10 000,- riktignok inkludert dekk, men f.eks. original BMW-felg koster ofte et sted mellom 25 og 35 000,- i 17", inkludert dyrere dekk enn det jeg har.

Da hadde du gjerne ikke kjørt 320d heller? Jeg mener.. prisen på et sett med slike felger er jo ofte tilsvarende minst et hakk opp på motorstørrelse på brukte nyere biler. :wink:

Da måtte jeg kjørt 316i eller 318i da vet du! :P Evt. en E36.

Nå tror jeg den skal være grei...

Jepp! Litt sidescroll og opp-nedscroll er det, men alle smileys vises ihvertfall. Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år var en liten overdrivelse, ja, men har inntrykk av at prisene på ACS ofte ligger rundt 30k uten dekk, og da må man ofte ut med 10k ekstra i dekk. Og så får man jo Hamann-felger til 120k... :shock:

Nå skal scrollingen være helt borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...